امام جمعه شهر یاسوج گفت:عمل باتقوا هرچند کم به نظر بیاید اما کوچک نیست و خداوند درقرآن می فرماید: عملی را قبول میکند که از افراد باتقوا سرزده باشد،بنابراین عملی که با تقوا انجام گرفته باشد پذیرفتنی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛حجت الاسلام حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج گفت:عمل باتقوا هرچند کم به نظر بیاید اما کوچک نیست و خداوند درقرآن می فرماید: عملی را قبول میکند که از افراد باتقوا سرزده باشد،بنابراین عملی که با تقوا انجام گرفته باشد پذیرفتنی است.
وی افزود: اعمال مومنان مانند بذری است ک در زمین میکارند کسی که سیه دل است مانند آن کسی است که بذر خود را روی سنگ میکارد، دسته ای دیگر هستند ک بذر خود را زیر سنگ میکارند و ثمری برای انان ندارد و به سنگ برخورد می کند و نتیحه ای ندارد، دسته ای دیگر هستند که بذر را میکارند و در کنار آن خار و خاشاک رشد میکند مانند کسانی که به حسب ظاهر مسلمان بودند و در کنار پیامبر بودند ولی حرص و طمع دنیا در دل انان وجود داشت و بذر کاشته شده را از بین برد.
حسینی در ادامه گفت: در انقلاب ما نیز کسانی بودند ک دلی مانند سنگ داشتند و راهنمایی های امام در دل آنان اثری نکرد و طولی نکشید که راه انان از این ملت جدا شد، دسته سوم کسانی بودتد که بذر انقلاب را کاشتند ولی در کنارش خار و خاشاکی رشد کرد مانند اصحاب فتنه .
خطیب جمعه یاسوج در خطبه دوم به مطالبه گری مردم در ماه گذشته اشاره کرد و گفت: در ماه گذشته مردمی که مطالبات به حقی داشتند خواستند صدایشان را به گوش مسئولان برسانند تا مطالبات آنها به اجرا دراید و عده ای از دشمنان این مردم را به سینه قرار دادند و به این انقلاب و پرچم توهین کردند و دشمن را شاد و خوشحال کردند و ترامپ ملت ایران را تروریست خواند.
حسینی بیان کرد: مردم مسلمان و دیندار ایران در 22بهمن حضوری پررنگ داشتند که در استان ما 35درصد بیش از سالهای گذشته در این مراسم شرکت کردند.
وی با اشاره به صحبت رهبر انقلاب مبنی بر 22 بهمن تماشایی گفت: همینطور هم شد و با این حضور این شیطنت کاران را کنار زدند و امثالی مانند ترامپ را تو دهنی محکم زدند و نقشه های دشمنان ایران نقش برآب کردند.
حسینی به شهادت حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و افزود:علفهای هرزه همان طور که نگذاشت که بذر آنان به ثمر برسد و امام علی (ع) را کنار زدند، حضرت فاطمه زهرا (س) را به شهادت رساندند و اولین شهید ولایت لقب گرفتند.
امام جمعه یاسوج در ادامه بیان کرد: رضاخان یک حیوان قلدر و زشت را پروراند و به وسیله او به قدرت رسید و ملت ایران را چپاول کردند و بعد تاریخ مصرفش تمام شد و او را بردند انگلیس ها گفتند ما رضاخان را اوردیم و خودمان هم بردیم فرزندش نیز مانند خودش بود که 55سال به ایران ظلم کرد تا اینکه انقلاب اسلامی این خاندان کثیف را از بین برد، دشمنان خیلی هزینه کردند ولی موج توفنده انقلاب خار و خاشاک ها از بین رفتند و به یک قدرت در منطقه تبدیل شد و در زمینه های مختلف علمی و پژوهشی پیشرفت های زیادی کردیم.
حسینی گفت: نسل گذشته انقلاب خون بار را به وجود اورد و جنگ را با موفقیت به پایان رساندند و شما نسل دوم و سوم باید این انقلاب را حفظ کنید، مقام معظم رهبری می فرمایند: شما جوانان نسبت جوانان انقلاب دید روشن تری دارید چرا که این انقلاب و حادثه های انقلاب را ندیدید ولی به این انقلاب وابسته و برای ان جان میدهید.
وی در پایان گفت: پیکر پاک سه نفر از خدمه کشتی سانچی به ایران بازگشته و راه شهادت را دوباره زنده کردند و عده ای از زوار مشهد الرضا به وسیله واژگونی اتوبوس به لقاءالله پیوستند اینها هم شهادت گونه ار دنیا رفتند.
 انتهای پیام/غ

حضور پررنگ مردم در 22 بهمن

 
برچسب ها: نماز جمعه ، اغتشاشات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.