رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های مازندران امروز جمعه ۲۷ بهمن ماه روان و عادی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پلیس راه مازندران اعلام کرد با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، هم اکنون ترافیک در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری بصورت عادی و روان در جریان است.

آسمان مازندران از لحاظ شرایط آب و هوایی، بارانی است.

براساس گزارش پلیس راه مازندران محورشمشک به دیزین در استان البرز تا اطلاع ثانوی مسدود است.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با بیان اینکه هم اکنون آسمان استان ابری و سطح جاده‌ها لغزنده است، گفت: احتمال سقوط بهمن در جاده‌های کوهستانی چالوس دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه لازم است رانندگان از این جاده با احتیاط کامل آمد شد کنند، افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه شامل انواع تریلر، کامیون و کامیونت از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۷ بهمن ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد وشد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مطمئن و نیز همراه داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ در جاده‌های مازندران تردد کنند.

وی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که چهار جاده اصلی چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر، این استان را به پایتخت و دیگر نقاط کشور متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

جمعه‌ای بدون ترافیک در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار