عامل ارسال محتوای بی شرمانه به زوج گیلانی در شبکه اجتماعی دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛سرهنگ ایرج محمدخانی رئیس پلیس فتای گیلان گفت : در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی زن و شوهر ۲۶ و ۲۷ ساله گیلانی مبنی بر ارسال محتوای بی شرمانه برای آنها در شبکه اجتماعی موبایلی، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: با پی جویی های فنی و پلیسی، عامل ارسال محتوای بی شرمانه به شکات در شبکه اجتماعی موبایلی که مردی ۳۶ساله اهل و ساکن یکی از استان های شمالی کشور بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.
رئیس پلیس فتای گیلان گفت : با توجه به ادله دیجیتال کشف شده، متهم به صراحت به بزه انتسابی خود و ارسال مطالب موهن و بی شرمانه از طریق شبکه اجتماعی به شکات اعتراف که برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
سرهنگ محمدخانی در پایان از شهروندان خواست، در انتخاب پیام رسان های موبایلی شرکت های بیگانه و استفاده از خدمات آن ها، محرمانه بودن و امنیت اطلاعات شخصی را جدی بگیرند، در ارتباط با انتشار و اشتراک ، تقوای رسانه ای را رعایت کنند، برای اعتماد و دوستی در فضای مجازی وسواس به خرج دهند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.irیا ایمیل این پلیس به نشانیGfata@police.irاطلاع دهند .

انتهای پیام/ق

شناسایی و دستگیری عامل ارسال محتوای بی شرمانه  به زوج گیلانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.