مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: ایران با دعوت قانونی دولت سوریه در این کشور حضور دارد، لذا کشورهایی که بدون دعوت دولت سوریه به این کشور ورود کردند، باید از سوریه بیرون بروند.

کشورهای بدون دعوت باید از سوریه بیرون بروندبه گزارش  خبرنگار دفاعی  امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل و رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه همایش بزرگ اساتید بسیجی دانشگاه آزاد که صبح امروز چهارشنبه 25 بهمن ماه در دانشگاه آزاد تهران مرکز برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به ادعای غربی‌ها در خصوص خروج ایران از سوریه، بیان کرد: ایران با دعوت قانونی دولت سوریه در این کشور حضور دارد، لذا کشورهایی که بدون دعوت قانونی دولت سوریه به این کشور ورود کردند، باید از سوریه بیرون بروند.

وی ادامه داد: امروز جلسه‌ای با حضور اساتید بسیجی از دانشگاه‌های مختلف به خصوص از دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاونین محترمشان داشتیم. در این جلسه هاشمی به عنوان رئیس بسیج اساتید معرفی شد.

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در جلسه امروز مشخصات و مختصات بسیج و اساتید بسیجی مطرح شد و در یک جمع‌بندی مشخص گردید توقع این است که اساتید بسیجی علاوه بر تسلط بر علوم تخصصی خود برای ایجاد تمدن جدید اسلامی تلاش کند، زیرا اگر امیدی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی باشد که هست، بیش از هرجای دیگری به اساتید و دانشجویان و دانشگاه‌ها بر می‌گردد.

ولایتی تأکید کرد: از خواسته‌های اصلی امروز مسئولین حاضر در جلسه این بود که اساتید بسیجی باید برای شکل‌دهی به تمدن نوین اسلامی پیشرو باشند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار