معاون اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان گفت : پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی ناوگان جاده‌ای این استان از ۲۵ بهمن‌ماه جاری آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عباس طحان معاون اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان با اشاره به اینکه طرح فروش بلیت نوروزی در حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از ۲۵ بهمن‌ماه جاری آغاز شده است گفت : هم استانی‌ها می‌توانند بلیت موردنیاز خود را از سامانه‌های اینترنتی دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده و اعلام کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی حمل‌ونقل مسافر کشور قیمت بلیت‌های نوروزی ناوگان حمل‌ونقل جاده ای افزایشی نخواهد داشت افزود: از پانزدهم اسفندماه سال جاری نیز بلیت‌های اصلی در محل پایانه‌های عمومی مسافر و همچنین دفاتر فروش در سطح شهر به‌صورت هم‌زمان شامل اینترنتی و حضوری پیش‌فروش می‌شود.

وی افزود: سامانه ۳۰۰۰۱۴۳ آماده دریافت نظرات مردم درباره مسائل مربوط به حمل و نقل و پایانه های استان سمنان است.

معاون حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان ضمن بیان اینکه سامانه‌های اینترنتی آماده فروش بلیت به مردم هستندتأکید کرد: این بلیت‌ها می‌تواند برای تمام نقاط کشور به‌صورت آنلاین خریداری شود و محدودتر در آن‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام / ه

جزئیات پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی ناوگان جاده‌ای استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.