از اول فروردین‌ماه 97از بارنامه خودروهای باری با بیش از 50 سال عمر جلوگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ احسان منصور کیانی سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان، متوسط عمر ناوگان باری در این استان را 20 سال اعلام کرد و گفت: به منظور نوسازی ناوگان باری در این استان، تسهیلات ارزان‌قیمتی پیش‌بینی شده که رانندگان می‌توانند از این فرصت بهره‌مند شوند.


وی افزود: این تسهیلات که 80درصد قیمت خودرو را شامل می‌شود با نرخ 9درصد در اختیار متقاضیان برای نوسازی ناوگان قرار می‌گیرد.


منصور کیانی با بیان اینکه بازپرداخت این تسهیلات هفت ساله است افزود: این تسهیلات ویژه خودروهای اروپایی شامل اسکانیا و بنز و..است.


وی با اشاره به عدم خدمات‌دهی به برخی خودروهای آلاینده با عمر بالا، اظهار داشت: از اول فروردین‌ماه 97از بارنامه خودروهای باری با بیش از 50 سال عمر جلوگیری می‌شود.


سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان افزود: علاوه بر این کارت هوشمند این خودروها نیز باطل و فعالیت آنها ممنوع می‌شود.


وی افزود: بعد از این که طرح پیشنهادی تعریف شغل رانندگی به عنوان یک شغل سخت و زیان‌آور از سوی نمایندگان رد شد تلاش برای رفع مشکلات رانندگان از مجاری دیگر پیگیری شده تا حداقل با حقوق بیشتری بازنشسته شوند.

 

انتهای پیام / د


جلوگیری از بارنامه کامیون‌های بالای50 سال از سال آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار