رئیس حمل و نقل کالا اداره کل پایانه های سمنان از کاهش سهمیه خودروهای دیزلی درون شهری فاقد پروانه فعالیت از دی ماه سالجاری در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مجید عرفانی تبار رئیس حمل و نقل کالا اداره کل پایانه های سمنان از کاهش سهمیه خودروهای دیزلی درون شهری فاقد پروانه فعالیت از دی ماه سالجاری در استان خبر داد و گفت : با توجه به تصمیمات کارگروه سیستم جامع پیمایش ناوگان حمل و نقل بار و مسافر، مقدار سهیمه تخصیصی خودروهای دیزلی درون شهری فاقد پروانه فعالیت که در سایت www.utcms.ir ثبت نام شدند از دیماه ۹۶ کاهش می یابد.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۷۰۰دستگاه ناوگان باری و مسافری در حوزه حمل و نقل جاده ای استان سمنان فعالیت دارند، افزود : ناوگان جاده ای دارای کارت هوشمند نیز که در دو ماه متوالی اسناد حمل را دریافت نکنند مشمول این کاهش سهمیه خواهند شد.

رئیس حمل و نقل کالا اداره کل حمل و نقل و پایانه های سمنان همچنین با بیان اینکه تخصیص مناسب، درست و عادلانه سوخت و افزایش بهره‌وری در بخش حمل و نقل از اهداف اجرایی این طرح خواهد بود، ابراز داشت: قبل از اجرای طرح اختصاص سوخت بر اساس پیمایش ، تفاوتی بین ناوگان فعال و غیر فعال در بهره مندی از سوخت وجود نداشت.

عرفانی تبار گفت : با اجرای طرح اختصاص سوخت بر اساس پیمایش علاوه بر اختصاص سوخت به ناوگان فعال واقعی، محدودیتی نیز برای ناوگان فعال براساس نیازشان وجود ندارد و از سوی دیگر در کاهش قاچاق سوخت نیز تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.

انتهای پیام / ه

جزئیات کاهش سهمیه خودروهای دیزلی درون شهری فاقد پروانه در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار