در حال حاضر ۱۰ دفتر پیشخوان دولت درسطح شهرستان‌های استان سمنان آماده ارائه خدمات در حوزه حمل‌ونقل هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، احسان منصور کیایی مدیر کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان بابیان اینکه به دنبال افزایش رضایتمندی مردم هستیم گفت : در حال حاضر ۱۰ دفتر درسطح شهرستان‌های استان سمنان آماده ارائه خدمات در حوزه حمل‌ونقل هستند.

وی افزود : این دفاتر ضمن ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم با افزایش بهره وری و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود می‌کوشد تا اهداف دولت الکترونیک را نهادینه کند.

مدیر کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان بابیان اینکه افزایش مراکز ارائه‌دهنده خدمات حمل‌ونقلی و پیگیری خدمات قابل‌واگذاری از سیاست های این اداره کل محسوب می‌شود تصریح کرد : از ابتدای سال جاری تاکنون به منظور ارائه خدمات به شاغلان حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای با سه دفتر پیشخوان دولت در شهرهای شاهرود، میامی و گرمسار قرارداد همکاری بسته است.

منصور کیایی بابیان اینکه از جمله فعالیت‌های مهم این اداره کل توسعه خدمات حمل‌ونقلی از طریق واگذاری امور مرتبط این حوزه به دفاتر پیشخوان دولت است تصریح کرد : اطلاعات دفاتر پیشخوان در سایت اداره کل به آدرس WWW.SEMNAN.RMTO.IR  قرار دارد و هم استانی ها با مراجعه به آن می‌توانند اطلاعات مربوط را دریافت کنند.

انتهای پیام / ه

افزایش دفاتر پیشخوان دولت ارائه‌دهنده خدمات حمل‌ونقلی در دستور کار قرار دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.