مدیرعامل توزیع برق استان اردبیل گفت: با اقداماتی که در سال‌های اخیر برای ارتقا شبکه توزیع این استان صورت گرفته خاموشی برق به حداقل رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسن محمدی ،مدیرعامل توزیع برق استان اردبیل به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: تمامی اقدامات موجب شده که خاموشی به حداقل مقدار ممکن برسد.

وی با بیان اینکه در وضعیت فعلی میزان تاب آوری شبکه توزیع برق اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است، گفت: پیش بینی می شود با اجرای طرح های در دست اقدام به مراتب تاب آوری شبکه ارتقا یابد.

مدیرعامل توزیع برق استان به تبدیل کابل‌های برق به خودنگه دار اشاره و تأکید کرد: این اقدام نیز با هدف کیفی سازی شبکه توزیع و کاهش قطعی انجام می‌شود.

وی افزود: تاکنون هزار و ۲۰۰ کیلومتر کابل خودنگه دار اجرا شده و اجرای دو هزار کیلومتر دیگر نیز به مناقصه رفته است که در شهرستان‌ها با اولویت‌بندی اجرا می‌شود.

محمدی با بیان اینکه هم اکنون به دلیل فعال‌سازی دو اکیپ تعمیر  خط گرم برای تعمیرات نیاز به خاموشی برق مشترک نیست، گفت: تعداد این اکیپ‌ها در سال آینده به چهار مورد افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: به منظور ارتقا شبکه توزیع مرکز تماس ۱۲۱ در پنج شهرستان دایر شده و استقرار آن در سایر شهرستان‌ها نیز دنبال می‌شود که از طریق مرکز تماس سریعاً خرابی و یا خاموشی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ع

اجرای هزار و ۲۰۰ کیلومتر کابل خودنگه دار در اردبیل

 

برچسب ها: برق ، بخش خصوصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
خیلی عالیه خدا رو شکر درود بر شما