باحضور جمعی از مسئولین شهرستان راور وسرهنگ ناصر فرشید جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان، سرهنگ دوم علی امیری به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان راور معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس کرمان،آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان راور با حضور امام جمعه، کارکنان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهداء و اعضای شورای تامین شهرستان برگزار شد.

دراین مراسم جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: امنیت تحت تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و از همکاری متقابل پلیس، مردم و سایر سازمان‌ها شکل می‌گیرد.

وی افزود: افتخار کارکنان پلیس این است که در جای جای ایران اسلامی حفظ امنیت می‌کنند و خدمت گذار مردم ولایتمدار کشور عزیزمان هستند.

سرهنگ ناصر فرشید تصریح کرد:در پروسه حفظ و تامین نظم و امنیت پلیس نیاز به مشارکت مردم و سایر سازمان‌ها دارد و در حقیقت امنیت حاصل مثلث همکاری فی مابین پلیس، مردم و همه سازمان‌ها است.

وی بیان داشت: البته امنیت حال حاضر را مرهون تدابیر حکیمانه فرمانده‌ی معظم کل قوا و همچنین مدیون خون شهدای مدافع حرم، مدافع وطن و رشادت‌های جانبازان هستیم و این موهبت را باید قدر بدانیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: مقام معظم رهبری کارکنان پلیس را مجاهدان فی سبیل الله خطاب کردند و این نقطه نظر ارزشمند ایشان وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

امام جمعه شهرستان راور نیز در این مراسم با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: برابر فرمایش مقام معظم رهبری مسئولان باید قدر این پدیده بی نظیر را بدانند و با روحیه انقلابی و عمل جهادی به ملت خدمت رسانی کنند.

حجت الاسلام علی تویسرکانی عنوان کرد:نیرو‌های نظامی و انتظامی نیز بدانند که هم مایه عزت و سربلندی خود و هم نظام اسلامی هستند چراکه نسبت به سایر نیرو‌های مسلح در کشور‌های دیگر از امتیاز بالاتری برخوردارند.

امام جمعه راور در پایان بیان داشت: مهمترین امتیاز شما عزیزان خدمت در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحت فرماندهی مقام معظم کل قوا بعنوان نماینده امام زمان (عج) است که واقعا جای افتخار دارد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات سرهنگ هادی میرزایی تقدیر و سرهنگ دوم علی امیری به عنوان سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان راور معرفی شد.

انتهای پیام/ح

معرفی فرمانده انتظامی جدید راور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.