رییس کل دادگستری استان کرمان بر رسیدگی خارج از نوبت به پرونده های مهم که منجر به جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه می شود تاکید کرد و گفت:با عوامل پرونده های خشن با قاطعیت برخورد قضائی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان در دیدار با رییس دادگاه عمومی شهرستان رابر که با حضور دادستان کرمان و جمعی از مقامات قضائی استان برگزار گردید،گفت:با تولید وتوزیع کنندگان مشروبات الکلی با اشد مجازات برخورد خواهد شد.


نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان ضمن تاکید بر تسریع در رسیدگی به پرونده های جناحی عنوان کرد:پرونده مرگ مشکوک جوان رابری در حال بررسی است و در این رابطه چند مظنون دستگیر شده اندو تحقیقات تکمیلی در این رابطه باقید فوریت در حال انجام است.


رئییس شورای قضائی استان کرمان گفت:دستگاه قضائی همواره یار و حامی مظلومان بوده است و اجازه نخواهیم داد عده ای از اراذل واوباش نظم وامنیت جامعه را برهم بزنند.


این مقام ارشد قضائی استان کرمان تصریح کرد:دستگاه های اطلاعاتی،امنیتی و انتظامی در کنار سیستم قضائی باید با قاطعیت تمام به موقع و مناسب به جرائم پاسخ دهند تا مردم دچار نگرانی نشوند.


وی با اشاره به اینکه هدف نهایی همه ی مسئولان در بخش های مختلف خدمت به جامعه ومردم است،افزود:قضات ضمن حفظ استقلال کار قضائی بایستی با همدلی و هماهنگی با سایر نهاد ها و ادارات در راستای حل مشکلات مردم وجامعه تلاش نمایند.


رییس کل دادگستری استان کرمان در پایان بیان داشت:قضات با اجرای احکام وحدود الهی همواره از جامعه و مردم دفاع می نمایند.

انتهای پیام/ی

اشد مجازات در انتظار تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار