فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت:درمانگاه شبانه‌روزی دندان‌پزشکی فجر سپاه ناحیه پل‌دختر راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محمد محمودوند، امروز در حاشیه بازدید از این درمانگاه گفت: درمانگاه شبانه‌روزی دندانپزشکی فجر ناحیه سپاه با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال راه‌اندازی شد که سعی می‌کنیم این درمانگاه را به پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز تجهیز کنیم.

وی افزود: برای این درمانگاه بهترین مواد دندانپزشکی را دارا است و هم‌زمان کار‌های عصب‌کشی، روکش و کشیدن دندان و ... را انجام می‌دهد.

محمودوند گفت: این مرکز با هدف ارائه خدمات اورژانسی دندانپزشکی با تعرفه دولتی به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مردم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: جهت خرید دستگاه اتوکلاو درمانگاه فجر سپاه ناحیه پل‌دختر ۹۰ میلیون ریال هزینه شده است.

 وی افزود: دندان‌پزشک درمانگاه فجر سپاه ناحیه پل‌دختر از نیرو‌های سپاه پاسداران است که از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ شب به ارائه خدمت می‌پردازد.

محمودوند تصریح کرد: هم‌اکنون درمانگاه فجر سپاه ناحیه پل‌دختر طرف قرارداد بیمه نیرو‌های مسلح است و به بسیجیان و به اقشار مختلف مردم در حد تعرفه دولتی خدمات ارائه می‌کند.

وی با بیان این‌که هدف سپاه درآمدزایی نیست، گفت: درمانگاه با توجه به هزینه‌های جاری در قبال دریافت ویزیت، صرفه اقتصادی ندارد و هدف از راه‌اندازی درمانگاه فجر سپاه تنها خدمات‌دهی به مردم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: در صورت استقبال مردم از این درمانگاه بخش دندانپزشکی سه روز بعدی هفته یعنی سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه را جهت ارائه خدمت به مردم فعال می‌کنیم.

انتهای پیام/د

درمانگاه شبانه‌روزی دندان‌پزشکی پل‌دختر راه‌اندازی شد

برچسب ها: علوم پزشکی ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.