فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: ایمان و اخلاص رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس بی‌نظیر بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛سردار محمد مارانی امشب در اجلاسیه فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: توفیق نداشتم همراه ۸۶۰۰ شهید لشکر ۴۱ ثارالله باشم، اما خدای متعال توفیق نصیبم کرد مدتی را همراه و هم نفس این انسان‌های بزرگ و ارزشمند باشم.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه شهدای ما انسان‌های بزرگی بودند که با خدا معامله کردند و جاودانه شدند، ادامه داد: جانبازان سیستان و بلو‌چستانی حاضر در جمع ما گنجینه‌ای از خاطرات هستند، اما از بسیاری از آن‌ها حیا دارند که خاطرات خود را در جمع بیان کنند و در بسیاری از مواقع ما پس از شهادت این عزیزان متوجه می‌شویم چه بزرگانی از میان ما رفته‌اند.

وی عنوان کرد: ایمان و اخلاص رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس بی‌نظیر بود و امروز ما وظیفه داریم یاد و خاطره این بزرگان را زنده نگه داریم.

مارانی اظهار داشت: یکی از رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس از عالمی بزرگ سوال کرد من شک دارم نماز‌های ما که گاهی اوقات با بدن و لباس خونین می‌خوانیم مقبول درگاه الهی واقع نشود و آن عالم به این رزمنده گفت: حاضرم ۷۰ سال عبادت واجب و مستحبم را با ۲ رکعت نماز تو عوض کنم.

وی ادامه داد: ما باید قدر شهدا و رزمندگان را بدانیم و از خداوند متعال بخواهیم همواره در مسیر شهدا باقی بمانیم.

انتهای پیام/پ

 

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در زهدان

برچسب ها: سپاه ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.