مردم شیعه و سنی استان پهناور سیستان و بلوچستان با وحدت و انسجام امنیت موجود در استان را با چنگ و دندان حفظ خواهند کرد.

مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با وحدت و انسجام امنیت موجود استان را حفظ می‌کنند به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سردار محمد مارانی صبح امروز در همایش سراسری بصیرت اظهار داشت: امروز به لطف خداوند متعال تمام نیرو‌های مسلح سیستان و بلوچستان در کنار یکدیگر و با عملکردی هماهنگ اجازه ناامنی را به هیچکس نداده و نمی‌دهند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: مردم شیعه و سنی استان پهناور سیستان و بلوچستان با وحدت و انسجام این امنیت را با چنگ و دندان حفظ خواهند کرد چرا که وحدت مردم این استان مثال‌زدنی و الگویی در کشور است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در منطقه در بخش مردم‌یاری مشکلات مردم را حل کنیم در این خطه نیازمند‌های اقتصادی وجود دارد که نیازمند تدبیر است. خدمت‌رسانی به مردم محروم از اولویت‌های مهم قرارگاه قدس جنوب شرق است و در این مسیر تاکنون برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام شده و اقدامات مختلفی در حال انجام است.

سردار مارانی اظهار داشت: بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از جمعیت سیستان و بلوچستان از خدمات درمانی سپاه در قالب بیمارستان‌های صحرایی برخوردار شده‌اند و این روند در سال‌های آینده با قوت ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/پ

اتحاد مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.