رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک، با اشاره به دستگیری سه سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده نارمک، گفت: این متهم در بازجویی‌های انجام شده به ۹ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ مجتبی سهرابی منش، رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک اظهار کرد: شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در خیابان‌های محله نارمک بودند که در خیابان نبوت، مردی را در حال سرقت از یک خودرو مشاهده و برای دستگیری وی اقدام کردند.

این مقام انتظامی افزود: سارق که متوجه حضور ماموران شده بود با رها کردن کوله و تجهیزاتی که همراهش بود سعی کرد از محل فرار کند، اما این اقدام به تعقیب وی منجر شد و ماموران موفق شدند او را چند قدم آن طرف‌تر دستگیر کنند.

وی اظهار داشت: با بازداشت متهم و بازجویی از وی مشخص شد که همدستش نیز در همان محل در حال سرقت است که بلافاصله ماموران گشت‌های انتظامی با راهنمایی‌های سارق اول، به محل اعزام و این متهم را که در حال سرقت از یک خودرو بود، دستگیر کردند.

رئیس کلانتری ۱۲۷، عنوان داشت: طی یک عملیات ضربتی دیگر نیز در همین محدوده یک سارق دیگر لوازم داخلی خودرو، در محدوده میدان نبوت مشاهده و پس از یک تعقیب و گریز کوتاه در حالی که سعی داشت با موتورسیکلت خود از محل فرار کند، دستگیر و به همراه دو سارق دیگر به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ سهرابی منش، تصریح کرد: هر 3 متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده‌های مذکور اعتراف کرده و هر یک به سه یا چهار فقره سرقت اقرار کردند.

این مقام انتظامی، اظهار داشت: با تکمیل پرونده متهمان، هر سه تن برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند و اموال مسروقه پس از شناسایی مالکانشان به آنهاباز پس داده شد.

انتهای پیام/

شناسایی و دستگیری سارق لوازم داخلی خودرو در نارمک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.