رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی از دستگیری 4 سارق زورگیر که با سلاح سرد اقدام به زورگیری از شهروندان محدوده‌های غرب تهران می‌کردند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ مجتبی شمس رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی اظهار کرد: در راستای اجرای دستور سلسله مراتب فرماندهی و رسیدگی به درخواست شهروندان مبنی بر دستگیری و برخورد با سارقان زورگیر، تیم‌های اطلاعاتی این کلانتری تحقیقات خود را زمینه آغاز کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: پس از پیگیری‌های انجام شده و تحقیقات شبانه روزی ماموران تجسس، 4 سارق زورگیر که با سلاح سرد اقدام به زورگیری از شهروندان محدوده‌های غرب تهران می‌کردند، شناسایی شده و نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

وی افزود: به موجب، مفاد پرونده متهمان، مقام قضایی دستور بازداشت و بازرسی از مخفیگاه متهمان را صادر کرد و بلافاصله تیم‌های عملیاتی و انتظامی این کلانتری برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

رئیس کلانتری ۱۳۵، در ادامه بیان داشت: این اقدامات ادامه یافت و در نهایت شب گذشته هر 4 سارق زورگیر طی سه عملیات جداگانه در مخفیگاه‌های خود غافلگیر و بازداشت شدند و به همراه سلاح سرد و اموال مسروقه‌ای که در مخفیگاهشان بود، به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ شمس، تصریح کرد: هر چهار متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود مبنی بر زورگیری و سرقت به عنف از شهروندان محدوده غرب تهران اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

همچنین در بازرسی از مخفیگاه متهمان نیز تعدادی اموال مسروقه از جمله، گوشی تلفن همراه، لپ تاپ، رایانه همراه، کیف پول، مدارک شناسایی و مقادیری وجوه نقد کشف که پس از شناسایی مالباختگان به آن‌ها بازپس داده شد.

انتهای پیام/

شناسایی و دستگیری زورگیران محدوده غرب تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.