رئیس کلانتری ۱۳۶ فرجام، با اشاره به دستگیری دو سارق زورگیر در محدوده فرجام، گفت: این متهمان چند روز پس از رهایی از زندان مرتکب سرقت شدند که مجددا پلیس آن‌ها را دستگیر کرد.

دستگیری دو سارق زورگیر در محدوده فرجامبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرگرد خلیلی لطفی رئیس کلانتری ۱۳۶ فرجام اظهار کرد: با شکایت‌های ارائه شده از سوی شهروندان ساکن محدوده فرجام در خصوص سرقت و زورگیری دو جوان با موتورسیکلت، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و تیمی از ماموران برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی‌های انجام شده و مصاحبه با مالباختگان مشخصات دو سارق زورگیر و جوان، به دست پلیس رسید و در میان ماموران گشت‌های انتظامی توزیع شد تا در صورت مشاهده هر دو را دستگیر کنند.

وی افزود: این اقدامات ادامه داشت تا این که شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری موفق شدند هر دو سارق زورگیر را مشاهده و در یک تعقیب و گریز کوتاه هر دو را بازداشت کنند.

رئیس کلانتری ۱۳۶، اظهار داشت: متهمان به کلانتری منتقل و تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به دو فقره سرقت و زورگیری از شهروندان اعتراف و مشخص شد که هر دو به تازگی از زندان آزاد شده و دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت و زورگیری هستند.

سرهنگ لطفی، تصریح کرد: هر دو متهم پس از تکمیل پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده و در بازرسی از وسایل همراه آن‌ها نیز تعدادی سلاح سرد و گاز اشک آور کشف شد.

انتهای پیام/

سرقت و زورگیری دو جوان با موتورسیکلت در فرجام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.