سرمربی تیم فوتبال نسف قارشی گفت: افتخار می کنم که با تیم‌های قوی همانند پرسپولیس در مرحله مقدماتی بازی کنم.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزیکول بردیف در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس ایران - نسف قارشی ازبکستان اظهار کرد: فردا بازی سختی برابر پرسپولیس داریم  چرا که در ورزشگاه آزادی  مقابل یکی از بهترین تیم‌های ایران  بازی می‌کنیم.

اوادامه داد:  برای انجام یک بازی بسیار خوب به تهران آمده‌ایم و می‌دانیم که بازی مقابل پرسپولیس بسیار سخت است. به دنبال این هستیم که حداقل امتیاز را از این بازی کسب کرده و به آنچه می‌خواهیم برسیم. همان‌طور که می‌دانید، ما در گروه بسیار سختی قرار داریم و یک تیم متوسط هستیم. با این شرایط، برای‌مان افتخار است که مقابل تیم‌های بزرگ این گروه از جمله پرسپولیس بازی کنیم. ما تیم جوانی داریم که بازی فردا یک امتحان سخت برای آنهاست. امیدوارم از این آزمون سربلند بیرون بیایند.

پرسپولیس تیم قوی است/ سعی می کنیم‌ با دفاع دنبال نتیجه باشیم

او درباره اینکه هر تیمی در آزادی مقابل پرسپولیس فوتبال بازی کرده، متحمل شکست شده است، آیا شما هم به‌دنبال بازی روبه‌جلو هستید یا صددرصد دفاعی گفت: به طور حتم مقابل  پرسپولیس نمی‌شود از همان اول بازی هجومی ارائه کرد. ما با سبک دفاعی خاص دنبال این هستیم تا حداقل امتیاز را کسب کنیم. پرسپولیس تیم قوی است، ادعای بیخودی است که از ابتدا حمله کنیم، اما سعی می کنیم‌ با دفاع دنبال نتیجه باشیم.

سرمربی تیم نسف قارشی ازبکستان درباره اینکه آیا تیمش در این دیدار فقط به‌دنبال تساوی است؟ بیان کرد: سعی می کنیم یک بازی ایده‌آل و زیبایی انجام بدهیم و به دنبال کسب امتیاز در ورزشگاه آزادی هستیم.

تیم های پرسپولیس و السد قطر قدرتمند هستند 

بردیف راجع‌به اینکه تیمش چقدر شانس برای صعود از این گروه دارد، تصریح کرد: تیم‌های پرسپولیس و السد قطر قدرتمند هستند اما برای مشخص شدن شانس صعود باید 2،3 بازی انجام شود و بعد از آن ببینیم چه تیم هایی به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود می کنند.

بازیکنان ما در تیم المپیک ازبکستان هم حضور دارند

 او درباره  کیفیت بازیکنان خارجی تیم نسف قارشی، بیان کرد: تعداد زیادی از بازیکنان ما  جوان هستند و در تیم المپیک کشورمان عضویت دارند. در کنار آنها چهار پنج ملی‌پوش هم داریم و بازیکنان خارجی‌مان متشکل از دو بازیکن از صربستان و یک بازیکن روس هستند، اما در مورد کیفیت آنها شما بازی فردا را ببینید، آن‌وقت متوجه کیفیت‌شان خواهید شد.

آرزویم این است که  در ورزشگاه آزادی بازی کنیم 

بردیف بیان کرد: آرزو می کردم در ورزشگاه آزادی بازی کنیم و در ورزشگاهی به میدان برویم که پر از تماشاگر باشد. چهار سال پیش هم با استقلال مقابل ۵۰ هزار نفر بازی کردیم اما می خواهم فردا ورزشگاه آزادی پر از تماشاگر باشد.

او در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم فردا ۲ تیم در یک ورزشگاه پر از تماشاگر بازی خوبی انجام دهند. ضمن اینکه از اصحاب رسانه به دلیل حضور پرشور در این نشست خبری تشکر می کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار