سرمربی تیم شهرداری تبریز گفت:استقلال با مربیگری وینفرد شفر به نتیجه گرفتن در لیگ قهرمانان آسیا امید زیادی دارد.

سیروس دین محمدی سرمربی تیم شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار فردا سه شنبه تیم های استقلال و الریان قطر اظهار داشت: استقلال بازی دشواری در برابر الریان دارد هر چند آبی پوشان پس از روی کار آمدن وینفرد شفر روند رو به رشدی را آغاز کرده اند و امسال به نتیجه گرفتن در لیگ قهرمانان آسیا امید زیادی دارند.

وی افزود: درست است که استقلال فصل گذشته برابر العین شکست سنگینی را متحمل شد اما من مطمئن هستم چنین نتیجه ای دیگر تکرار نمی شود و امیدوارم استقلال علاوه بر لیگ و جام حذفی، در لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج مورد انتظار هواداران را کسب کند.

سرمربی تیم شهرداری تبریز در مورد دیدار تیم های ذوب آهن و الدحیل گفت: الدحیل صدرنشین لیگ ستارگان قطر است و بازیکنان خوبی را در اختیار دارد بنابراین ذوب آهن نباید حریفش را دست کم بگیرد. قلعه نویی مربی باهوش و با دانشی است که  نقاط ضعف و قوت الدحیل را می شناسد و این شناخت قطعا می تواند به ذوبی ها کمک کند.

وی همچنین با اشاره به دیدار تیم های تراکتورسازی و الاهلی عربستان تصریح کرد: الاهلی یکی از تیم های شناسنامه دار فوتبال آسیا است و همیشه حضور موثری در لیگ قهرمانان داشته، از سوی دیگر تراکتورسازی از زمان آمدن ارطغرل ساغلام به مرور به روزهای خوبش بازگشته و به صعود از گروه خود می اندیشد. امیدوارم تراکتوری ها بتوانند در عمان 3 امتیاز کسب کنند و با دست پر به تبریز برگردند.

دین محمدی درباره دیدار تیم های پرسپولیس و نسف قارشی ازبکستان گفت: من در دوران بازیگری ام برابر نسف قارشی بازی کرده ام، این تیم بسیار درگیرانه و فیزیکی بازی می کند و سبک بازی این تیم مشابه تیم های روسی است. پرسپولیس که این روزها با اختلاف امتیاز زیاد نسبت به سایر تیم ها در صدر جدول قرار دارد می تواند با پیروزی برابر نسف قارشی شروع خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

وی ادامه داد: من آرزو می کنم که تیم های استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و ذوب آهن که نمایندگان ایران در جام باشگاه های آسیا هستند همگی بتوانند مقابل حریفانشان نتیجه بگیرند و به مراحل بالای این رقابت ها صعود کنند. در این مسابقات دیگر بحث رنگ ها مطرح نیست و همه این تیم ها برای بالا رفتن پرچم ایران تلاش می کنند.

دین محمدی در خصوص دیدار امروز تیم های شهرداری تبریز و  مس رفسنجان عنوان کرد: بازی سختی مقابل تیم مس رفسنجان داریم، علی سامره در نیم فصل دوم رقابت های لیگ یک توانسته مس را متحول کند اما ما هم انگیزه زیادی برای کسب 3 امتیاز داریم. همه بازیکنان همدل هستند تا در بازی امروز به یک برد دلچسب دست پیدا کنیم.

 

انتهای پیام/

اظهارات دین محمدی درباره بازی استقلال و الریان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار