رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کرمان گفت: دشمن با تهاجم فرهنگی بین مردم ومسئولین را تفرقه می اندازد.

دشمن تفرقه اندازی بین مردم و مسولین را انجام میدهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام قاسمی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کرمان در بین راهپیمایان سیرجانی با اعلام اینکه قبل از انقلاب ظلمات و تاریکی‌ها مردم را در برگرفته بود گفت: وظیفه موسی هدایت مردم به روشنایی است و موسی زمان امام خمینی (ره) بود که مردم را به سمت روشنی هدایت کرد.

وی افزود: ۳۹ سال تهاجم و تحریم ، ظلمت اول حاکمیت استبداد برکشور ،ظلمت دوم سلطه ظلمت بر کشور  وظلمت سوم ظلمت بدبختی و نکبت باری که توسط سلطنت انجام شد.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به اینکه امام با آمدنش مردم را به استقلال، بزرگی شرف و در یک کلام عزت رساند اظهار کرد: فساد و فحشا و کج اخلاقی عدم پیشرفت و عدم تکیه بر توان ملی هدف دشمن است که در قبل از انقلاب زیاد بود.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه  استان کرمان تصریح کرد: مقایسه قبل از انقلاب  و بعد از آن،همه  خانواده‌ها مکلف بودند به کار کردن حتی قالی بافی تا یک لقمه نان ساده بخورند سالی یک بارهم غذای خوب نمی‌خوردنداما امروز این گونه نیست.

وی با اعلام اینکه امروز متاسفانه شگرد دشمن با تهاحم فرهنگی شدید همراه است گفت: با آنتن ماهواره مردان و زنان ما وقتشان را به بطالت گذرانده و از وضع زندگی عادی خسته شده و دل به کار نمی دهند.


رییس سیاست گذاری ائمه جمعه در کرمان با اشاره به اینکه آن روز‌ها راه تحصیل را به روی مردم بسته بودند گفت: اگر مقایسه کنید جمعیت چین و ایران را اما در سرانه دانشگاهی قابل مقایسه نیستند ایران ۲۶۴۰ دانشگاه در کشوردارد، چین ۲۴۸۱ وهندوستان 1620دانشگاه دارد.

وی اظهار کرد: دروازه‌های علم بروی مردم باز است ،قدیم نمی گذاشتند مردم بفهمند چه خبر است در کشور اما امروز این گونه نیست.

حجت الاسلام قاسمی گفت: هدف دشمن جدایی روحانیون از مردم است ، روحانیت از خود مردم است آنچه ما داریم از برکت خون شهدا و اسلام است.


انتهای پیام/ح

هدف دشمن تفرقه اندازی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.