مجمع نمایندگان استان کرمان در طی بیانیه‌ای از مردم استان کرمان برای شرکت در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن در استان کرمان دعوت بعمل آورد.

دعوت مجمع نمایندگان استان کرمان از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانبنا به اعلام روابط عمومی مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در این پیام ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر آمده است: ۲۲ بهمن روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم ناپذیر ایستادند.

این پیام می‌افزاید: هم زمانی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با دهه فاطمیه فرصت مغتنمی برای پاسداشت هر دو پدیده معنادار حرکت آفرین و جهت دهنده است.

در ادامه این پیام آمده است: مجمع نمایندگان استان کرمان ضمن گرامیداشت ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و ایام مبارک دهه فجر از مردم نجیب و همیشه در صحنه استان کرمان دعوت بعمل می‌آورد در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن که در اقصی نقاط استان برگزار می‌گردد شرکت نمایند و همگام با سایر اقشار ملت قهرمان و شهید پرور، با شرکت پرشورحداکثری و معرفت مدارانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیام انقلابی بودن و انقلابی ماندن خود را به دنیا ارسال نمایند.

انتهای پیام/ح

دعوت مجمع نمایندگان از مردم برای حضور در راهپیمایی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.