مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان با صدور بیانیه ای از ورزشکاران و جوانان ولایتمدار و انقلابی دیار کریمان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم اله الرحمن الرحیم

« والفجر و لیال‌ عشر . . .»

ایام طلوع چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور رهبری‌های پیامبرگونه امامی است که، بادم مسیحایی خود تغییرات شگرفی را در بند بند وجود ملت قهرمان ایران بوجود آورد، تا این ملت توانست بزرگترین انقلاب دینی تاریخ معاصر جهان را رقم بزند و با تقدیم خون هزاران تن از بهترین فرزندان خود، نهال نوپای جمهوری  اسلامی را آبیاری کند تا در آستانه چهلمین سال خود به درخت تناوری که شاخه های آن در اقصی نقاط جهان از آمریکا شمالی و جنوبی، آفریقا، اروپا گرفته تا آسیا گسترش یابد و به بارنشیند و امروز امیدواری های بزرگی در دل ملت های مظلوم و مستضعف عالم برای رهایی از سیطره اهریمنی قدرت های مستکبرجهانی بوجود آورده است.

یوم­‌الله 22 بهمن، فرصتی حیات­‌ بخش برای حضور حماسی و حداکثری آحاد ملت شریف ایران در اقصی نقاط کشور، برای تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره)، شهدا و ولی امر مسلمین مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله­‌العالی) و اعلام انزجار از سردمداران نظام کفر جهانی است.

امروز در طلیعه 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران، جامعه ورزش و جوانان استان کرمان همراه، همدل و هم زبان با ملت شریف ایران، در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن ماه شرکت می کنند و ندای عزت، سربلندی، وحدت، مقاومت و مبارزه با فقر و فساد و دشمنان انسانیت، اسلام و ایران را سرخواهند داد.

 إن شاءالله

محمدتقی امیری خراسانی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان

یاد آور می شود: راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در شهر کرمان ساعت ۹ صبح از چهار راه طالقانی به سمت میدان عاشورا برگزار می شود و محل تجمع جامعه ورزش، ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح مقابل ورزش و جوانان شهرستان کرمان است.

انتهای پیام/ب

بیانیه ی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به مناسبت 22 بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.