تولیت آستان قدس رضوی گفت: استکبار جهانی،غده ای سرطانی است که همه جهان را تهدید می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  حجت‌الاسلام و‌المسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری  صبح امروز در راهپیمایی 22 بهمن در  بیرجند،گفت: استکبار جهانی،غده ای سرطانی است که همه جهان را تهدید می کند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی بیان کرد: در سال جاری آنچه از پیروزی ملت بزرگ ایران در منطقه و کشور داشتیم برداشتن غده سرطانی خطرناکی بود که امنیت امت اسلامی رابه مخاطره می افکند که با دست توانای رزمندگان از پیش روبرداشته شد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه 22 بهمن سبب ایجاد غرور و خودباوری در ملت ایران شد، افزود: امام خمینی خودباوری را در ملت ایران احیاء کردند.

رئیسی با اشاره به برخی از افراد که موفقیت و پیشرفت کشور و گره‌گشایی از مشکلات را در دست خارجی‌ها می‌بینند، گفت: امام فرهنگ ما می‌توانیم را در کشور احیاء کردند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین رئیسی افزود:مردم با قبول جمهوری اسلامی خواستار نبود فقر و فساد و وجود عدالت بودند و اکنون نیز بر آن تأکید دارند.

وی با بیان اینکه این کشور پیشرفتش در گرو آن است که با علم و فناوری همراه باشد، گفت:اقتصاد مقاومتی ما یک اقتصاد درون زا است.

تولیت آستان قدس رضوی  افزود:درست است که در مسائلی مانند مسائل اقتصادی مشکلاتی داریم ولی از اول پیروزی انقلاب هر جا به گفته های  امام عمل کردیم، پیروز شدیم.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین رئیسی با بیان اینکه امروز اینترنت در تمام زندگی جای پیدا کرده است،گفت: رهبری خواستار ایجاد شبکه ملی برای استفاده برتر است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه اقتصاد فضای مجازی صد هزار نفر را مشغول به کار کرده است، افزود: همچنین فعال کردن صنایع تبدیلی نیز می تواند اشتغال زیادی ایجاد کند و این کارها به دست توانای جوانان این کشور شدنی است و شعارمان این است که «ما می توانیم».

انتهای پیام/ب

سخنرانی آیت الله رییسی در راهپیمایی 22 بهمن بیرجند

برچسب ها: 22 بهمن ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.