رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمک می‌کنیم بمناسبت ۴۰ سالگی انقلاب ۴۰ خانه برای مددجویان شهرستان نقده ساخته شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه سفر خود به استان آذربایجان غربی بعد از ظهر امروز  در جمع امدادگران شهرستان نقده با بیان اینکه اگر امداد انقلابی و امامی باشد ، کارهای کوچک قابل عدد و رقم نخواهد بود، گفت : هرآنچه امروز بر سر ما می آید بخاطر غفلت ازامام است مقام معظم رهبری هم راه امام را ادامه می دهند ، اما ما گاهی این را فراموش می کنیم.

فتاح با اشاره به اینکه ارزش کار امداد را علمای بزرگ می فهمند و برای این کار غبطه می خورند،  اظهار کرد : خداوند در قرآن کریم روی تکریم ایتام تاکید می کند نه عدد ورقم؛ لذا کمیته امداد را نباید اسیر عدد و رقم کنیم، کیفیت خدمت مهم است کار امداد الهی واکرامی است.

وی افزود : هرچه می توانیم باید به نیازمندان کمک کنیم ، شاید در این مسیر فقر از بین نرود ولی اثر دارد. اشکال ما این است که حرف خوب می زنیم اما عمل صالح انجام نمی دهیم،  خداوند هم فقط به عمل صالح پاداش میدهد نه حرف و شعار خوب.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد : الان دولت ، مجلس وبانکها با کمیته امداد همراه هستند . مشکل ، دامنه فقر است ، بهمین خاطر امسال مستمریهای مددجویان تحت حمایت سه برابر شده است.

فتاح دربخش دیگری از سخنان خود براهمیت کمک های معنوی و راه اندازی اردوهای زیارتی مددجویان تاکید کرد و گفت : کمک می کنیم بمناسبت  40 سالگی انقلاب،  40 خانه برای مددجویان شهرستان نقده ساخته شود  40 یتیم را به زیارت مشهد و40 نفر دیگر را به کربلا اعزام می کنیم و40 فقره جهازیه به نوعروسان اهداء می کنیم.

مهندس فتاح با بیان اینکه آینده نظام جمهوری اسلامی از هر زمان دیگری روشن و پر نشاط خواهد بود، تصریح کرد : من به آینده امیدوارم .انقلاب اسلامی امروز چهل ساله شده و قدرتمند تر از گذشته روی پاهای خود ایستاده است.

وی اهمیت صدقه دادن وکارهای خوب را مورد تاکید قرار داد وگفت : امام ، راه انفاق و یاری به نیازمندان را با کمیته امداد باز کرد که در ادامه این راه همگان خیر دنیا وآخرت را درآن می بینند.

فتاح افزود : برخی  کارهای امداد ماندگار است مثل وامهای اشتغال که باید بر روی این بخش از خدمات امداد برنامه ریزی مطلوبی انجام بپذیرد.

رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) افزود : باهماهنگیهای بعمل آمده مقرر شده است بخشداران این شهرستان جهت تامین مسکن مددجویان ، زمین رایگان دراختیار کمیته امداد قرار دهند.

سرهنگ پاسدار امیر اکبری فرمانده سپاه نقده نیز امروز در دیدار با پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ارتباط بسیار بالایی بین سپاه و کمیته امداد برقرار است بطوری که در ساخت خانه برای مددجویان فاقد مسکن ،  اکرام ایتام و تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند سپاه نیز مشارکت دارد.

وی  عملکرد کمیته امداد نقده را از هر لحاظ مثبت ارزیابی کرد و اظهار کرد: هر آنچه که در توان داشته باشید به مردم نقده کمک کنید فقری که اینجا هست هیچ جا نیست.

پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین با حضور در جمع یک خانواده مددجو ضمن دیدار از آنان نیز دلجوئی کر د.

انتهای پیام/ح

سفر رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) به نقده

 

برچسب ها: کمیته امداد ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.