همزمان با دهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، از تصاویر ۴۸ نفر از شهدای صابرین و مدافع حرم رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مراسم رونمایی از تصویر شهدای صابرین و مدافع حرم با حضور سردار بابایی، فرمانده سپاه کربلای مازندران، رزمندگان مدافع حرم و خانواده معظم شهدا در محل فرماندهی لشگر ۲۵ کربلا برگزار شد.

سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه دو جبهه استکبار جهانی به رهبری آمریکا و جبهه لیبرال، سکولار در مقابل انقلاب اسلامی هستند تا دولت اسلامی محقق نشود، گفت: انقلاب اسلامی اصولی دارد که آن‌ها می‌خواهند از بین برود تا دیگر انقلابی باقی نماند.

وی تشکیل دولت و جامعه اسلامی و بعد مقدمات ظهور حضرت مهدی (عج) را از اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران مستکبران و زور گویان را که قرن‌ها بر مسلمانان احاطه پیدا کرده بودند، در هم کوبید.

سردار بابایی با بیان اینکه نسل چهارم انقلاب حقارت و خفقان زمان رژیم پهلوی را درک نکرده است، گفت: خوبی‌ها و دستاورد‌های انقلاب را برای جوانان و نوجوانان امروز باید با غرور و صدای بلند گفت.

سردار رستمیان فرمانده لشگر ۲۵ کربلا به رونمایی از نقاشی‌ های دیجیتال تصاویر شهدای صابرین و مدافع حرم مازندران هم زمان با سالگرد غرور آفرین عملیات والفجر ۸ اشاره کرد و گفت: این مراسم با هدف پاسداشت یاد و خاطره شهدا و به منظور ترویج فرهنگ جهاد و شهادت برگزار شد.

وی افزود: تصاویر ۴۸ نفر از شهدای صابرین و مدافع حرم همراه با مجموعه هدایایی که مزین به تصاویر شهدا است، با حضور در منزل شهدا، تقدیم خانواده هایشان می‌ شود.

انتهای پیام/ م

رونمایی از تصاویر ۴۸ شهید مدافع حرم و صابرین

برچسب ها: شهدا ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.