جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: هیچ قدرتی توان شکست و منزوی کردن ایران را ندارد و ما مسئولان باید بیشتر حواسمان جمع باشد‌ تا به وحدت بیشتر مردم کمک کنیم.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ حسین حسین زاده در همایش پیاده‌روی مردمی به مناسبت دهه فجر، اظهار کرد: چیزی که ما را در به ثمر رساندن انقلاب کمک کرد بدون شک فرهنگ غنی دینی و ملی و تمدن کهن بود که زیر بنای آن مقاومت و ایستادگی در مقابل زور است. آزادگی از رسم و رسوم دیرین ایرانیان بوده و است.

وی افزود: دشمن وقتی فهمید از طریق نظامی قادر به شکست ما نیست، در چهار دهه اخیر از هر راهی وارد شد تا صفوف مردم را بشکند، ولی موفق نشد و این با همت و وحدت شما مردم بود. شما نشان دادید که تا وقتی وحدت و یکپارچگی باشد هیچ قدرتی توان شکست و منزوی کردن ایران را ندارد و ما مسئولان باید بیشتر حواسمان جمع باشد‌ تا به وحدت بیشتر مردم کمک کنیم.

حسین زاده تصریح کرد: مردم آران و بیدگل اسوه صبر، پایداری و ایثار هستند که نشان از تمدن کهن ایرانی در خون و رگ شما دارد٬ شما مردمی هستید که از ابتدای انقلاب با انقلاب بودید و نشان دادید از هیچ چیزی هراس ندارید و درس مقاومت را به بسیاری از مردم و شهرهای دیگر دادید و شایسته است بیش از این به شما رسیدگی شود تا قدری از ایثار شما برای انقلاب جبران شود.‌.

هم چنین علیرضا عابدی- رییس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل گفت: از راه‌های مقابله با دشمن نشاط و سلامتی است و مردمی که از نعمت سلامتی برخوردار نباشند توان مقابله با دشمن را ندارند و امر به ورزش وظیفه‌ای همگانی است که مغفول مانده است.

وی تصریح کرد: کمک به ورزش در واقع خراب کردن تله‌های دشمن در سر راه جوانان و مردم است و هرکس به ساخت و تجهیز ورزش کمک کند به ثبات و رشد نظام و انقلاب کمک بزرگی کرده است.

عابدی گفت: خانواده مرحوم خوروش از خیران بزرگ آران و بیدگل هستند که با کمک خود به ورزش کمک زیادی به‌ سلامت مردم آران و بیدگل کرده‌اند.

 

انتهای پیام/م 

 

برگزاری همایش پیاده‌روی مردمی به مناسبت دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار