هفت طرح عمرانی و زیرساختی با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان در لاریجان بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضا مقدم بخشدار لاریجان گفت: هفت طرح عمرانی و زیرساختی با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان در لاریجان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان گیرنده تلویزیون نصب و در دست اقدام است، افزود: در هفت روستای آهنسر، پردمه، پنجاب، گزنک، نوسر، لارین و هاره با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومانی و در چهار روستای بایجان، لاسم، فیره و نمار با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان گیرنده نصب شد، اما به بهره‌برداری نرسیده است.

بخشدار لاریجان گفت: طرح گازرسانی کامل در رینه، گرنا و برخی دیگر با اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی و مجموعا در دهه فجر چندین طرح با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

رضا مقدم افزود: در روستای شمس آباد لاریجان علاوه بر افتتاح ساختمان دهیاری با هزینه ۴۰ میلیون تومانی، برق ۲۰ کیلو وات و ۱.۵ کیلووات شبکه برق و ۲ عدد ترانس با هزینه ۱۶۰ میلیون تومان نصب شد.

وی گفت:: در روستای شیخ‌محله پارکی مدت‌ها پیش افتتاح، اما تجهیز نشد که توسعه و تجهیز آن با کمک دهیاری و کمک‌های مردمی به مبلغ ۵۰ میلیون تومانی انجام شد.

وی با اشاره به اجرای دیگر طرح‌های روستای شیخ محله افزود: بهره‌برداری از مخزن ذخیره ۱۵ هزار لیتری با اعتبار ۱۵ میلیون تومانی و استخر آب کشاورزی با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومانی از دیگر طرح‌های این روستا است.

بخشدار لاریجان افزود: سنگ فرش روستای آخا با اعتبار ۱۰ میلیون تومانی و به‌سازی مخزن آب شرب و لوله گذاری با اعتبار ۲۰ میلیون تومانی از دیگر طرح‌های این روستا است.

مقدم با بیان اینکه لاریجان متشکل از ۸۰ روستا و ۲ شهر است، افزود: ادارات این بخش مستقل و زیر نظر اداره کل فعالیت می‌کنند، اما در لاریجان تنها چهار دستگاه داریم که هم‌زمان باید برف‌روبی و جاده‌ها و رانش‌ها را جمع و پاکسازی کنند.

انتهای پیام/آ

افتتاح طرح‌های عمرانی دهه فجر در آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار