بزرگترین پروژه مازندران بمناسبت دهه فجر در گلوگاه افتتاح می‌ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد رضا تباکی فرماندار گلوگاه در جلسه شورای اداری از افتتاح بیش از ۲۰ پروژه به ارزش ۱۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در شهرستان گلوگاه خبر داد و گفت: کشتارگاه بزرگ ساوانا به عنوان بزرگترین پروژه مازندران در گلوگاه افتتاح و به بهره برداری می‌ رسد.

وی افزود: عملیات اجرایی پارک طولی بطول ۲.۵ کیومتر در دهه فجر امسال کلنگ زنی می‌شود.

تباکی به افتتاح کارخانه آجر ماشینی سفال قلعه با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: پروژه‌های تجهیز و نوسازی اراضی شالیزار عمرانلو و خورشید کلا، آبیاری تحت فشار و آبرسانی به روستا‌های وزوار، مصیب محله و شهر گلوگاه و  مکانیزاسیون و بهره وری آب از پروژه‌های کشاورزی به ارزش ۶۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

فرماندار گلوگاه، سه پروژه آب شیرین کن، چاه شماره ۷ شهر گلوگاه و  آبرسانی به روستای مصیب محله از پروژه‌ های آب شرب شهری و روستایی به ارزش بیش از ۵۷ میلیارد ریال اعلام کرد.

تباکی افزود: ۹۴ طرح اشتغالزایی کمیته امداد،۹۰ طرح اشتغالزایی بهزیستی و ۱۵ مورد تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان داده شد.

فرماندار شهرستان گلوگاه گفت: پروژه گازرسانی به ۱۳ روستای بالادست این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان در دست اقدام است که در زمستان آینده به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ م

اجرای ۲۰ طرح دهه فجر امسال در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار