دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از شناسایی و دستگیری یک باند کارچاق کن در استان اردبیل خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با تاکید بر برخورد جدی با مدعیان نفوذ در دستگاه قضایی از شناسایی و دستگیری یک باند کارچاق کن در استان اردبیل خبر داد.

وی اظهار کرد: طی عملیات مشترک بین حفاظت اطلاعات دادگستری و دادستان استان اردبیل یک باند کارچاق کنی و ادعای نفوذ در دستگاه قضا شناسایی و بیش از ۷ نفر دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در بیان جزییات اقدامات مجرمانه این افراد گفت: 2 نفر زندانی در داخل زندان محکومینی که وضع مالی خوب و محکومیت سنگین داشتند را شناسایی می‌کردند و با ادعای نفوذ در دستگاه قضا، آن‌ها را به عوامل خود در بیرون زندان مرتبط می‌کردند.

عتباتی افزود: این افراد با سوءاستفاده از وضعیت محکومین و زندانیان و با ادعای اینکه می‌توانند با ارتباطات خود در دستگاه قضایی مشکلات آن‌ها را حل کنند اقدام به دریافت پول از زندانیان می‌کردند که طی این عملیات مشترک شناسایی شدند.

وی با تاکید بر صیانت از اعتبار دستگاه قضا و لزوم هوشیاری مردم از برخورد قاطع با عناصر سودجو خبر داد و اظهار کرد:این پرونده با قاطعیت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و دادستانی استان اردبیل با عوامل مختلفی که به اعتماد عمومی مردم به دستگاه قضایی آسیب می‌رسانند برخورد قاطع خواهد داشت.


انتهای پیام/ح

شناسایی و دستگیری باند 7 نفره کارچاق کن در اردبیل

 

 

برچسب ها: دادگاه ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.