همزمان با دهه فجر آموزشگاه ۱۰ کلاسه‌ی شبانه روزی آیت الله طالقانی روستای ینگجه ناحیه یک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ درویش امیری استاندار زنجان در مراسم افتتاح آموزشگاه ۱۰ کلاسه‌ی شبانه روزی آیت الله طالقانی روستای ینگجه ناحیه یک پیام انقلاب اسلامی را اخلاق و منطق عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی نشان داد که باید با اخلاق و منطق با جامعه و دنیا سخن گفت و باید جامعه را به وحدت، انسجام و همدلی دعوت کرد.

درویش امیری افزود: باید دانش آموزان و دانشجویان کشور با این دو ویژگی آشنا و تربیت شوند تا بتوانند ماموریت‌ها و اهداف انقلاب را محقق سازند.

وی خطاب به دانش آموزان این مجموعه آموزشی تاکید کرد: از فرصت آموزش در این مرکز آموزشی، حداکثر استفاده را داشته باشید و شیوه صحیح زندگی اجتماعی و کنار هم بودن را بیاموزید.

استاندار زنجان همچنین از اساتید و معلمان خواست تا فرصت آموزش و تربیت نسل جدید را مغتنم بشمارند و ادامه داد: بار‌ها مشاهده شده است که از میان دانش آموزان، چهره فرهیخته و شاخصی بروز می‌کند که با دستیابی به جایگاه‌های بلند علمی و اجتماعی، در جامعه موثر واقع می‌شود.
دبیرستان شبانه روزی آیت الله طالقانی روستای ینگجه از توابع شهرستان زنجان در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۲۵۰ متر مربع و زیر بنای هزار و ۹۴۸ متر مربع با ۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل طرح‌های ملی و استانی احداث شده است.

انتهای پیام/ع

پیام انقلاب اسلامی ایران به دنیا، اخلاق و منطق است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.