وزیر ورزش و جوانان با حضور در شهرستان ابهر از پروژه ۳هزارنفری ورزشگاه این شهرستان بازدید کرد.

بازدید وزیر ورزش و جوانان از پروژه های عمرانی حوزه ورزشی شهرستان ابهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛به نقل از  روابط عمومی استانداری ،مسعود سلطانی فر صبح امروز در هشتمین روز دهه فجر جهت افتتاح و بازدید از چند پروژه صنعتی و ورزشی و شرکت در مراسم اختتامیه مسابقات بین‌المللی بدمینتون در زنجان حضور یافت.

وزیر ورزش و جوانان با حضور در شهرستان ابهر از سه پروژه عمرانی حوزه ورزش شهرستان ابهر بازدید کرد.

ورزشگاه ۳هزارنفری شهرستان ابهر که با اعتباری بالغ بر 4میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی 30 درصد درحال ساخت می باشد و نیز استخر تمرینی هیدج با اعتبار 1.5 و استخر صائین قلعه با اعتبار 1.4 میلیارد تومان پروژه هایی بودند که مقام عالی وزارت ورزش و جوانان از آن‌ها بازدید کرد.

وی در ابتدای ورود خود به شهرستان ابهر مورد استقبال معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار ابهر، نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه و جمعی از مسئولین استان و شهرستان قرار گرفت.

گفتنی است افتتاح واحد صنعتی گالوانیزه شمش در محل شهرک صنعتی شماره۲ زنجان و بازدید از واحد صنعتی کیمیای زنجان‌گستران از جمله برنامه های عضو هیئت دولت در ابتدای حضور در شهرستان زنجان است.

حضور در مراسم اختتامیه بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر همراه با استاندار زنجان و جمعی از مسئولان استانی از دیگر برنامه های وزیر ورزش و جوانان در زنجان خواهد بود.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان وشرکت در جلسه هیئت ها و سازمان های مردم‌نهاد استان زنجان نیز در ادامه برنامه های سلطانی فر در زنجان قرار دارد.

وی در ادامه با جمعی از بازاریان و سرمایه‌گذاران زنجانی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

حضور در صداوسیمای مرکز زنجان نیز پایان‌بخش سفر یکروزه وزیر ورزش و جوانان به استان زنجان می باشد.

انتهای پیام/ن

 

وزیر ورزش و جوانان در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.