جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت : حمایت مردم همواره در تمام صحنه‌های انقلابی سبب پیروزی این کشور و اقتدار ملت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در محفل شهدایی شبی با شقایق های خونین در شهمیرزاد با اشاره به اینکه دشمنان این سرزمین درصدد نابودی انقلاب و به اسرات بردن عزت و شرافت ملت ایران هستند گفت : حمایت و حضور مردم همواره در تمام صحنه‌های انقلابی سبب پیروزی این کشور و اقتدار ملت شده است.

وی افزود : شهدا چراغ راه هدایت و راه بانانی هستند که ما راه را گم نکنیم بر این اساس باید در هر لحظه از زندگی مان به آنان تأسی کرده تا راه درست الهی را بپیماییم.

سردار فضلی با تأکید بر اینکه انقلاب مردم ایران برای حفظ ارزش‌های دینی و شرافت اسلامی آن‌ها بود تصریح کرد: ملت ایران هشت سال مداوم در مقابل تمام کشورهای استکباری در جنگ تحمیلی ایستادگی کرد و هرگز وجبی از خاک این سرزمین را به خون‌خواران ندادند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت : شهدای انقلاب اسلامی بر گردن یک ‌یک ما حق بزرگی دارند و به برکت خون آنان اکنون مردم ما در آسایش و امنیت کامل زندگی می‌کنند.

وی افزود : حفظ انقلاب و صیانت از ارزش‌های ملی و انقلابی و اسلامی امروز مهم‌ترین وظیفه مردم و مسئولان در مقابل شهیدان این کشور است.

انتهای پیام / ه

صحبت های جانشین سازمان بسیج مستضعفین در شهمیرزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.