فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری ۲۶ نفر خرده فروش موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود سعادتی  فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد جدی با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با همکاری پلیس‌های تخصصی، طرح پاکسازی نقاط آلوده شهرستان را به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران موفق شدند تعداد ۲۶ نفر از خرده فروشان موادمخدر را دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر از نوع تریاک، شیره تریاک و حشیش، در بسته‌های کوچک آماده فروش به همراه آلات و ادوات توزین و استعمال مواد از آن‌ها کشف و ضبط کنند.

سرهنگ سعادتی با بیان اینکه مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر جزء اولویت‌های کاری مجموعه انتظامی شهرستان می‌باشد، خاطر نشان کرد: یکی از آسیب‌های اجتماعی که می‌تواند پدید آورنده بعضی جرایم و آسیب‌های اجتماعی دیگر باشد، اعتیاد به موادمخدر و خرید و فروش آن است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به این فرماندهی اعلام کنند.

انتهای پیام/ع

دستگیری خرده فروشان موادمخدر در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار