رئیس سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت : 13 هزار و ٧٠٠ مستمری بگیر در استان از خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ عباس زاده رئیس سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی با بیان اینکه درحال حاضر بیش از ١١٠ هزار بیمه شده تامین اجتماعی در استان وجود دارد، افزود : 13 هزار و ٧٠٠ مستمری بگیر نیز در استان از خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند.

وی با اشاره به وجود ۲۱۰ نفر نیرو در سازمان تامین اجتماعی ،اظهار کرد: هم اکنون یک بیمارستان و سه درمانگاه به عنوان مراکز ملی این سازمان به مردم خدمات ارائه می دهند.

وی با اشاره به ارائه خدمات به صورت الکترونیکی،عنوان کرد: درحال حاضر ۸۲ درصد دریافت لیست های بیمه الکترونیکی انجام می شود. 

محمد علی عباس زاده  از صدور بیش از ۱۶۵ هزار دفترچه تامین اجتماعی استان طی سال جاری خبر داد و گفت:در سال جاری تاکنون بیش از ۲۱ هزار بازرسی و نظارت از کارگاه های تحت پوشش نیز انجام شده است.

وی با بیان این که تاکنون حدود 83 درصد لیست حق بیمه کارفرمایان به صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام شده و در مجموع بیش از یک ‌میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات نیز از طریق اداره کل و کانون های بازنشستگان  به مستمری بگیران پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ هزار کارگاه در استان فعال است، افزود: ۲۱ هزار بازرسی در استان توسط سازمان تامین اجتماعی انجام شده است.

انتهای پیام/آ

صدور دفترچه بیمه تامین اجتماعی در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.