رئیس بیمارستان ثامن الائمه (ع) تامین اجتماعی شهرستان بجنورد گفت: در سال جاری 128 هزار و 500 بیمار در بخش عمومی و تخصصی این بیمارستان معاینه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ بهزاد رمضانی فرخانی رئیس بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان بجنورد گفت : از این تعداد 126 هزار نفر بیمار در بخش عمومی مراجعه و ویزیت سرپایی شدند و سه هزار و 500 نفرهم در بخش جراحی ها و پنج هزار نفر هم در بخش زنان و زایمان بیمارستان بستری شدند.

وی افزود : در سال گذشته  ، 300 هزار نفر در بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان بجنورد ویزیت سرپایی و چهار هزار نفر در بخش جراحی ها و پنج هزار نفر در بخش زنان و زایمان بستری شده بودند.

رمضانی فرخانی با بیان این که بستری زنان و زایمان نسبت به سال گذشته در بیمارستان تامین اجتماعی دو برابر رشد داشته است ، گفت : هم اکنون هتلینگ بخش زنان این بیمارستان به پایان رسیده و اکنون هتلینگ بخش اطفال آغاز شده است.

وی با اشاره به این که طرح ارتقای هتلینگ بیمارستان با 45 میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است،گفت: در این راستا تمامی امکانات و ساختار شامل فضای فیزیکی، توقف گاه اختصاصی پرسنل و مراجعه کننده ها، فضای بازی بچه ها، فضای استراحت مراجعان، روشنایی، وسایل و حتی ظروف تغذیه و نوع غذا را تغییر خواهیم داد.

وی بر افزایش تخت های این بیمارستان تاکید کرد و افزود : در راستای اجرای طرح هتلینک برنامه ریزی شده است تا این مرکز از 104 تخت به 160 تخت افزایش یابد که در مرحله اول 134 تخت در نظر گرفته ایم و در نهایت 160 تخت ایجاد خواهد شد.

رمضانی فرخانی بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان بجنورد هم اکنون با ١٠٤ تخت فعالیت می کند، این بیمارستان موفق به استقرار سیستم اعتبار بخشی و مدیریت کیفیت ISO٩٠٠١:٢٠٠٨ شده است.

جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در خراسان شمالی شامل 112 هزار نفر بیمه شده و بیش از 13 هزار نفر مستمری بگیر است که با در نظر گرفتن افراد خانواده بیمه شدگان، جمعیت تحت پوشش این سازمان برای خدمات درمانی به بیش از 330 هزار نفر می رسد.

انتای پیام/آ

وجود بیش از 13 هزار مستمری بگیر تامین اجتماعی در استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.