شهردار بجنورد گفت : هم اکنون 990 میلیارد ریال شهرداری بجنورد به نهادهای مختلف و پیمانکاران بدهکار است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛روح الله براتیان شهرداربجنورد با بیان این که سازمان تامین اجتماعی با 240 میلیارد ریال، طلبکارترین سازمان از شهرداری بجنورد است ، گفت : شهرداری بجنورد 30 میلیار ریال به شرکت توزیع نیروی برق ، 50 میلیارد ریال به شرکت گاز ، 28 میلیارد ریال به شرکت آب منطقه ای و 240 میلیارد ریال به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است.

وی افزود : البته هنوز اسناد بدهی بین راهی هم موجود است و احتمال افزایش این میزان بدهی هست.

براتیان با بیان اینکه اکنون پروژه های شهردای به صورت نسیه انجام می شود ، اظهار کرد : در هفت ماه امسال 320 میلیارد ریال درآمد در شهرداری بجنورد ثبت شده است و بر اساس تجربه، میزان درآمدهای پنج ماه آخر سال با این رقم برابری می کند و بر این اساس تا پایان میزان درآمدهای امسال به 640 میلیارد ریال خواهد رسید.

وی افزود : امسال وضعیت میزان درآمدهای شهرداری به 800 میلیارد ریال می رسد که 600 میلیارد ریال از این رقم هزینه جاری است .

وی با اشاره به این که در وضعیت کنونی اگر سالانه 200 میلیارد ریال به صورت اقساط صرف پرداخت بدهی ها شود پنج سال طول می کشد تا بدهی ها تسویه شود و در این مدت نباید کاری در شهر انجام شود.

شهردار بجنورد درباره پرداخت بدهی ها گفت :  پیش از شروع به کار بنده ، 95 میلیارد ریال از بدهی ها در قالب اسناد خزانه تهاتر شده است.

وی افزود : سال گذشته با ارائه تخفیف 50 درصدی برای پروانه های ساخت و ساز ، 900 میلیارد ریال درآمد کسب شده است.

منبع: ایرنا

انتهای ییام/آ

طلب 240 میلیارد ریالی سازمان تامین اجتماعی استان خراسان شمالی از شهرداری بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.