یکی از تخصصی‌ترین تیم‌های جراحی پلاستیک ایران با سرپرستی عبدالـجلیل کلانتـرهرمزی برای حضور در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد با استقبال مسئولان وارد فروردگاه یاسوج شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از مسئولان، صبح امروز از پزشکان تیم تخصصی جراحی پلاستیک در فروردگاه یاسوج استقبال کردند.

این تیم با سرپرستی عبدالـجلیل کلانتـرهرمزی؛ یک از پر استنادترین دانشمندان ایرانی در حوزۀ جراحی پلاستیک و ترمیمی به منظور انجام ۱۴۰ عمل جراحی فوق ¬تخصصی رایگان، به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به حضور این تیم تخصصی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: گروه جراحی موسسه مرهم که متشکل از تیم‌های جراحی عمومی، جراحی پلاستیک و ارتوپیدی هستند قرار است تا ۲۱ بهمن ماه، بیماران مبتلا به اختلالات مادرزادی را به صورت رایگان جراحی کنند.

اورنگ ایلامی افزود: جراحان این تیم بیماران اختلالات مادر زادی مانند شکاف کام، شکاف لب و ناهنجاری‌های مادرزادی فک و صورت را جراحی می‌کنند.

وی اضافه کرد: محل استقرار این تیم در شهرستان گچساران خواهد بود و افراد نیازمند خدمات بیشتر، در تهران به صورت رایگان روند درمان خود را پیگیری خواهند کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: زیرساخت‌های این جراحان را دانشگاه علوم پزشکی استان تامین می‌کند و اقدامات تخصصی و فوق تخصصی از طریق این تیم انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ش

سفر تیم متخصص جراحی پلاستیک به استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.