مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت : زمین‌لرزه‌های امروز کرمان تاکنون خسارتی نداشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،محمدباژیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت :از شب گذشته تا کنون سه زمین لرزه در استان ودر مناطق شهداد،هجد ک و کوهبنان رخ داده که خوشبختانه خسارتی در پی نداشته است .


مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به اینکه صبح امروز جلسه ستاد بحران در کوهبنان تشکیل شد افزود: بر اساس دستور استاندار کرمان دوروز یکبار از مناطق بازدید به عمل خواهد آمد و گزارش آن هم به استانداری اعلام خواهد شد .


وی افزود: بازدید از مناطق جور،طغرالجرد،گورک و هجدک امروز در دستور کار است که تا کنون در روستای جور و کوهبنان هیچ گونه خسارتی اعلام نشده و هیچ مشکلی در مناطق مشاهده نشده است .


باژیان افزود:از بامداد تا کنون سه زمین لرزه با مشخصات هجدک 4.5ریشتر ،شهداد 3.1 ریشتر وکوهبنان 3.8 ریشتربه وقوع پیوسته که زمین لرزه صبح امروز کوهبنان همزمان با تشکیل ستاد بحران رخ داد که به دلیل آمادگی مردم هیچگونه خسارت یا تلفاتی در پی نداشت .


وی از آمادگی تمامی اعضاء ستاد بحران درشهرستان های کوهبنان و راور و ستاد بحران استان ن خبر داد و افزود: اکنون در مناطق گورک و کوهبنان اولین اقدامات برای بهسازی و بازسازی آغاز شده که اقدامات و گزارش آن به اطلاع خواهد رسید .
انتهای پیام/ی

تداوم زمین لرزه ها در استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.