رئیس جامعه هتلداران فارس با اشاره به آغاز رزرو هتل های استان گفت: ظرفیت هتل‌های فارس در نوروز به گردشگران داخلی اختصاص دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید حسن سیادتان رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به اینکه رزرو هتل‌های استان از ابتدای بهمن ماه آغاز شده است، گفت: ظرفیت هتل‌های فارس در نوروز به گردشگران داخلی اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه تا امسال ۲ هتل آپارتمان به هتل‌های استان فارس افزوده می‌شود، بیان کرد: با افتتاح این ۲ هتل آپارتمان ظرفیت تخت‌های استان فارس به حدود ۷ هزار تخت می‌رسد که این موضوع در تکمیل زیرساخت‌های گردشگری استان موثر است.

سیادتان با اشاره به ساماندهی خانه مسافران ویژه نوروز افزود: سامانه ثبت‌نام از ابتدای بهمن ماه باز است و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به  نشانی www.fars-hotels.com یا به صورت حضوری به دفتر جامعه به نشانی شیراز، خیابان رودکی جنب کوچه هتل پارسیان، ۱۶ متری فرهنگ، ساختمان ابریشم، طبقه همکف سایت جامعه هتلداران  نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به اینکه اولویت در اسکان مسافران نوروزی هتل‌ها و مراکز اقامتی استان است، تصریح کرد: با این حال خانه مسافران نیز ساماندهی می‌شوند و نقش مهمی در اسکان مسافران به ویژه در ایام نوروز دارند.
انتهای پیام/ر

ساماندهی خانه مسافران ویژه نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.