تخفیفات طرح مثلث طلایی تا ۲۵ اسفندماه در هتل‌های استان فارس اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید حسن سیادتان رئیس جامعه هتلداران استان فارس از اجرای طرح مثلث طلایی از اواسط مهرماه امسال در میان ۳ استان گردشگرپذیر فارس، یزد و اصفهان خبر داد و بیان کرد: این طرح تا ۲۵ اسفندماه امسال در هتل‌های استان فارس اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح می‌تواند گردشگری را بین ۳ استان گردشگرپذیر ایران رونق دهد، اظهار کرد: گردشگرانی که از این طرح استفاده کنند از تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی هتل‌های این ۳ استان برخوردار می‌شوند.

سیادتان ادامه داد: برای استفاده از این طرح گردشگران می‌توانند یا به صورت مستقیم از طریق هتل‌ها و رزرواسیون آن‌ها اقدام کنند یا اینکه با دخالت آژانس‌های مسافرتی از این طرح و تخفیف آن برخوردار شوند.

وی گفت: روسای جوامع هتل‌های استان‌های فارس، یزد و اصفهان پس از اتمام طرح این موضوع را بررسی می‌کنند و در صورت تائید آن اطلاع‌رسانی و اجرا می‌شود.

رئیس جامعه هتلداران فارس با اشاره به تخفیفات هتل‌های استان، تصریح کرد: در مناسبت‌های مختلف مانند دهه فجر هتل‌های استان فارس تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی به مسافران ارائه می‌دهد که امسال هم براساس روال گذشته این تخفیفات اعمال می‌شود.
انتهای پیام/ر

طرح مثلث طلایی تا ۲۵ اسفندماه در هتل‌های استان فارس اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.