فرمانده سپاه نهاوند گفت: هم‌زمان با ایام دهه مبارک فجر 110 نفر از دانش‌آموزان نهاوندی به مدت 3 روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

110 دانش‌آموز نهاوندی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ کامران کریمی اظهار داشت : در ایام مبارک دهه فجر برنامه‌های زیادی از طرف سپاه شهرستان در حال انجام است و اعزام دانش‌آموزان به راهیان نور نیز یکی از این برنامه‌ها است.
وی اظهار داشت: شهدای سرافراز ایران اسلامی در دوران انقلاب و دفاع مقدس رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان دادند و با لبیک به‌فرمان امام خمینی (ره) در میدان‌های نبرد حاضر شدند و برای همیشه جاودانه شدند.
فرمانده سپاه نهاوند افزود: امروز نیز ما وظیفه‌داریم تا دستاوردهای انقلاب اسلامی و شهدا را در ایام دهه فجر برای نسل جوان بازگو کنیم و آن‌ها را با شهیدان و فرهنگ ایثارگری آشنا کنیم.
وی عنوان کرد: امروز نسل جوان جامعه در آماج حملات ناجوانمردانه دشمنان انقلاب اسلامی قرارگرفته است تا آن‌ها را نسبت به شهدا و ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی بی‌تفاوت کند که برگزاری اردوهای راهیان نور درزمینهٔ مقابله با این حملات بسیار مفید و مؤثر است.
کریمی گفت: نسل جوان و دانش‌آموز با حضور در مناطق عملیاتی از نزدیک مشاهده خواهد کرد که برای حفظ کشور و جلوگیری از ضربه خوردن به انقلاب شکوهمند اسلامی، رزمندگان غیور کشورمان چه رشادت‌هایی از خود نشان دادند.
وی بیان کرد: اردوهای راهیان نور ازجمله کارهای مفید و بسیار خوب فرهنگی است که در طول سال توسط سپاه شهرستان نهاوند و با همکاری آموزش‌وپرورش انجام می‌شود.
فرمانده سپاه نهاوند افزود: در دور جدید اعزام‌های راهیان نور امروز کاروان 110 نفری از دانش‌آموزان پسر مدارس نهاوند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
وی گفت: این دانش‌آموزان به مدت 3 روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند و از نزدیک در جریان جزئیات دفاع مقدس و عملیات‌ها قرار می‌گیرند.
کریمی در پایان گفت: تا پایان سال چندین مرحله اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور انجام می‌شود.

انتهای پیام/

حضور 110 دانش آموز نهاوندی در مناطق عملیاتی راهیان نور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.