عضو شورای شهر تهران درباره لایحه بودجه ۹۷ نظر داد و گفت: نشانه‌های انسان محور و جامعه محور در بودجه سال 97 شهرداری کمرنگ است.

کمرنگ بودن نشانه‌های انسان محوری در بودجه 97 شهرداریبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ الهام فخاری نائب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در چهل و سومین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: نشانه‌های انسان‌محور و جامعه‌محور در این بودجه پررنگ نیست، این در حالی است که در شعار ارزشمند نجفی شهردار تهران با عنوان «تهران، شهر امید، مشارکت و شکوفایی» این دیدگاه مهم است.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه مهمترین جایی که شعار‌ها و برنامه دوره پنجم شورای شهر نمود پیدا می‌کند، لایحه بودجه است، گفت: می‌توانیم فرصت دهیم تا شهرداری نقطه اتکای محکم‌تری داشته باشد.

فخاری افزود: بنیان بودجه ۹۷ مشابه بنیان‌های بودجه‌های گذشته است، به همین دلیل است که همان ایرادها، جداول و اختلاف‌هایی که در مقایسه بین سال‌های گذشته دیده شده، هنوز هم وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه نکات مثبتی در بودجه سال ۹۷ شهردای وجود دارد، تاکید کرد: چند نکته منفی در مقایسه با بودجه‌های گذشته وجود دارد، در بودجه ۹۶ تقریبا ۸۰ درصد اهداف تحقق نیافته است و به نوعی بودجه متکی بر شیوه‌های تحقق نیافته و غیر واقعی است.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه زیرساخت‌های بودجه‌بندی تغییر نکرده است، گفت: شورای شهر و شهردار تهران تغییر پیدا کردند، اما هنوز زیرساخت‌ها و وضعیت سازمانی شهرداری آنقدر تغییر یافته نیست که پیش‌بینی‌ها را به سمت تحقق پیش ببرد.

انتهای پیام/

تحقق نیافتن 80 درصد اهداف شهرداری تهران در بودجه 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار