همزمان با دهه فجر، مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، خدمات رایگان ارایه می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدجواد دهقانی سرپرست مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری گفت: این مرکز با دارا بودن بیش از چهار میلیون سند علمی ملی و بین المللی از ۱۲ بهمن به مدت ۱۰ روز امکان دسترسی رایگان به این منابع را برای کاربران فراهم کرده است.

وی افزود: به طور عمده پژوهشگران، محققان، دانشگاهیان، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دکتری، مراکز پژوهشی و دانشگاهی کاربران وب سایت مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری  هستند.

دهقانی ادامه داد: این مرکز در تمامی شاخه‌های علمی از جمله علوم فنی مهندسی، نظری، انسانی، هنر و معماری و پزشکی منابع علمی به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی را ارایه می‌دهد.

وی اظهار کرد: کاربران می‌توانند با ورود به وب سایت" مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری" یا "ricest.ac.ir " از طریق بخش خدمات اطلاع رسانی به پایگاه‌های فارسی یا انگلیسی، سند مورد نظر خود به صورت رایگان جستجو کنند.

دهقانی ادامه داد: مستندات الکترونیکی این پایگاه بصورت کتب علمی، مقالات، نشریات، پایان نامه‌ها و مجلات برای کاربران قابل دسترسی است.

سرپرست مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری تصریح کرد: کاربران در صورت مشکلات احتمالی در دسترسی می‌توانند از طریق ایمیل info@ricest.ac.ir با کارشناسان مربوط ارتباط برقرار کنند.

امکان دسترسی رایگان به مستندات علمی مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری تا ساعت ۲۴ روز ۲۲ بهمن ماه فراهم است.

مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

دسترسی رایگان به مقالات آی.اس.سی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.