پربازدیدترین و پربحث ترین اخبار سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سیزدهم بهمن ماه را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازنشستگان تهرانی صاحب خانه امید می‌شوند،تصویب سند راهبردی مناسب سازی کشور تا پایان بهمن و غیره از مهم ترین اخبار حوزه اجتماعی روز جمعه (سیزدهم بهمن ماه) بود.

در ادامه مهمترین اخبار سیزدهم بهمن ماه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.

 

آیا طرح ترافیک جدید در سال 97 می تواند آلودگی هوا و ترافیک را کاهش دهد؟

طرح ترافیک جدید برای کاهش آلودگی هوا و ترافیک ارائه شده، موضوعی که باید منتظر ماند و دید آیا قابلیت کاهش این دو معضل پایتخت را در سال 97 دارد یا خیر.

 

بازنشستگان تهرانی صاحب خانه امید می‌شوند

عباس رشیدی مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: رایزنی‌هایی با شهرداری تهران برای فراهم کردن فضایی برای خانه امید بازنشستگان تهرانی انجام داده ایم.

 

تحول فرهنگی‌ در تپه‌های عباس‌آباد محصول‌ رویکرد‌ انقلابی‌ جمهوری اسلامی است‌

مهدی حجت معاون شهرسازی‌ شهرداری تهران‌ با اشاره به رشد فرهنگی تپه‌های عباس‌آباد گفت: در دوران جمهوری اسلامی این منطقه‌ از با‌غ کتاب‌، کتابخانه‌ ملی‌،موزه دفاع مقدس‌ و غیره برخوردار شده است.

 

حفاری برای دستیابی به آب های عمیق، غیرعلمی است

کاوه مدنی معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست گفت:اطلاعات در مورد آب های ژرف از لحاظ علمی در کل دنیا محدود است پس نمی توان گفت که تئوری حفاری زمین برای رسیدن به آب صحیح است.

 

تصویب سند راهبردی مناسب سازی کشور تا پایان بهمن

ابراهیم کاظمی مومن سرایی رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور گفت: تدوین سند راهبردی مناسب سازی کشور که از دوسال پیش آغاز شده بود به پایان رسیده و تا پایان بهمن ماه به تصویب نهایی می رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار