۷۹۶ ماموریت در کارنامه دی ماه اورژانس ۱۱۵ کازرون ثبت شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بهمن جمشیدی سرپرست مرکز مدیریت حوادث وفوریت‌های پزشکی شهرستان کازرون با اشاره به اعزام تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ کازرون در دی ماه امسال به ۷۹۶ ماموریت اورژانسی گفت: از این تعداد ۸۶۳ مصدوم و بیمار از خدمات اورژانس ۱۱۵ بهرمند شدند.

وی با اشاره به اینکه ۷۹۶ ماموریت در کارنامه دی ماه اورژانس ۱۱۵ کازرون ثبت شده، افزود: از این تعداد ۲۷۱ ماموریت سهم حوادث جاده‌ای و ۴۱۵ ماموریت به حوادث درون شهری تعلق دارد.

جمشیدی به انتقال ۴۷۰ نفر مصدوم و بیمار به مراکز درمانی اشاره کرد و ادامه داد: از مجموع ماموریت‌های انجام شده ۱۳۰ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی با ۱۷۲ مصدوم و ۶۶۶ ماموریت غیر ترافیکی با ۶۹۱ بیمار بوده است.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث به درصد بالای آمار حوادث ترافیکی جاده‌ای اشاره و تصریح کرد: ۷۷ ماموریت تصادف سهم حوادث ترافیکی جاده‌ای و ۵۰ مورد مربوط به حوادث درون شهری است.

وی با بیان اینکه موارد تشنج بیش‌ترین تعداد ماموریت غیر تصادفی را به خود اختصاص داده است وبعد از آن بیماران قلبی و سقوط در رتبه‌های بعدی قرار دارند، اضافه کرد: یک احیای موفق تکنسین ها‌ی کازرون در کارنامه اروژانس ۱۱۵ ک. این شهرستان ثبت شده است.

جمشیدی اظهار کرد: طرح امداد زمستانه اورژانس ۱۱۵ کازرون از ۲۰ آذر تا ۲۰ اسفند اجرا می‌شود و تمامی اقدامات در مواجه با سرما انجام و هر گونه خدماتی به همشهریان عزیز ارائه می‌شود.
انتهای پیام/ت

ثبت ماموریت‌های موفق در کارنامه اورژانس کازرون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار