مدیر عامل شرکت توزیع برق زنجان گفت:صنايع و كشاورزان همكار دركاهش پيك بار برق تابستان استان زنجان چهارده ميليارد ريال پاداش دریافت کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛علیزاده مدیر عامل شرکت توزیع برق زنجان با اجرای طرح همکاری مشترکان برق صنعتی وکشاورزی در کاهش اوج مصرف برق تابستان سالجاری، ۱۵۱ واحد صنعتی وکشاورزی استان با این شرکت همکاری داشتند که نتیجه کنترل و مدیریت مصرف انرژی برق استان و صرفه جویی قابل توجه برق در منطقه وکشور شد ودرپی آن به واحد‌های همکار مبلغ ۱۴ میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال پاداش تخصیص یافت.

علیزاده افزود:طرح مدیریت و کاهش پیک بار مصرف برق استان زنجان در تابستان امسال با همیاری خوب مشترکان برق و نیز همکاری واحد‌های صنعتی بزرگ و کوچک اجرا و به‌سلامت از بحران افزایش مصرف برق کشور عبور کردیم.

وی ادامه داد:با افزایش قابل توجه مصرف انرژی الکتریکی در فصول گرم سال به خصوص در سال‌های اخیر و با وجود کمبود‌هایی که در تأمین منابع لازم در این زمینه به چشم می‌خورد، لزوم تبیین و اجرای راهکار‌های بهینه سازی مصرف انرژی الکتریکی بیش از پیش احساس می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق زنجان اضافه کرد :باتوجه به اینکه مشترکین صنعتی استان زنجان سهم ۵۰ درصدی مصرف انرژی برق استان را به خود اختصاص داده اند، نقش عمده‌ای در کنترل پیک بار انرژی برق ایفا کردند.

علیزاده گفت:به همین منظور و به دنبال همکاری ۴۵ صنعت در طرح جابجایی تعمیرات وتعطیلات سالیانه به مواقع اوج مصرف برق به مبلغ ۹ میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال، ۵ کارخانه کمک حال صنعت برق در طرح ذخیره عملیاتی درمواقع بحران افزایش مصرف برق به مبلغ ۵۴ میلیون ریال و ۷ سازمان و واحد صنعتی، همکاری در طرح استفاده از مولد‌های اضطراری داشتند که مبلغ ۴ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال پاداش دریافت کردند.

گفتنی است: ۹۴ مشترک کشاورزی نیز با عقد تفاهم نامه با توزیع برق استان زنجان در مواقع اوج مصرف در فصل تابستان، برق خود را قطع و به ساعات کم باری انتقال دادند که شامل ۴۵۱ میلیون ریال تخفیف و پاداش شدند.

انتهای پیام/ن

 

کاهش پیک بار مصرف برق استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.