در این بسته خبری می‌توانید آخرین اخبار امدادرسانی و وضعیت محور‌های مواصلاتی کشور در تاریخ نهم بهمن ماه را مشاهده کنید.

آخرین جزئیات امدادرسانی در برف و کولاک /اسکان اضطراری بیش از 22 هزار نفر طی 4 روز گذشتهبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛با توجه به بارش شدید برف و باران در اکثر محورهای مواصلاتی کشور در این بسته خبری می‌توانید به آخرین اخبار درباره امدادرسانی‌ در برف و کولاک و همچنین وضعیت راه‌ها اطلاع پیدا کنید.

آمادگی متروی تهران برای خدمت رسانی به مسافران فرودگاه امام خمینی (ره)

شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه امشب تا صبح فردا، به مسافران فرودگاه امام خمینی (ره) خدمت رسانی می کند.

 امشب به دلیل یخ زدگی و اختلال در عبور و مرور اتوبان تهران- قم و ایجاد مشکل برای دسترسی به فرودگاه امام خمینی(ره)، حرکت های مسافری تا صبح فردا فعال خواهد بود.
شهروندان و مسافران گرامی می توانند از خط یک متروی تهران و از ایستگاه های شهرری، شاهد و نمایشگاه شهرآفتاب تا ساعت پنج و نیم صبح روز سه شنبه 10 بهمن 1396 به فرودگاه امام خمینی(ره) انتقال یابند.

آزادراه تهران-ساوه از محدوده آزادگان مسدود‌ است(16:24)

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران اعلام کرد: آزادراه تهران-ساوه از محدوده آزادگان مسدود‌ است و اجازه ورود و تردد در این آزادراه داده نمی‌شود و رانندگان می‌توانند از آزادراه خلیج فارس استفاده کنند.

آغاز مسافرگیری ایرلاین‌ها در فرودگاه امام (ره)(15:18)

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از خبرگزاری صداو سیما؛ علی کاشانی مدیرروابط عمومی فرودگاه امام خمینی درباره­ برقراری پرواز‌ها در فرودگاه امام، اظهار کرد: سطوح پروازی فرودگاه امام آماده است و ایرلاین‌ها شروع به مسافرگیری کردند.

وی افزود: مشکلی در خطوط پروازی خروجی و ورودی فرودگاه امام وجود ندارند.

کاشانی درباره سردرگمی مردم در ترمینال‌های فرودگاه امام گفت: برخی از افراد که از چند روز قبل بلیت تهیه کرده بودند، بدون چک کردن زمان پرواز با ایرلاین خود، به فرودگاه آمده بودند که باعث مشکلاتی شد که این موضوع در حال بررسی است .

مدارس تهران فردا تعطیل نیست(13:16)

علیرضا راه پیما رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در مورد وضع تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 10 بهمن ماه گفت: تمام مقاطع تحصیلی فردا فعالیت داشته و تعطیل نیستند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط جوی، تمام مدارس فردا دایر خواهند بود.

محور ساوه-بوئین زهرا بازگشایی شد(13:06)

پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد: محور ساوه-بوئین زهرا در استان های مرکزی و قزوین که به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شده بود، بازگشایی شد.

همچنین محور چرمشهر (حرم تا حرم) در شرق استان تهران که به دلیل بارش و کولاک مسدود شده بود، بازگشایی شد.

محور زنجان-طارم و آزادراه زنجان-قزوین بازگشایی شد(12:09)

پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد: محور زنجان-طارم و آزادراه زنجان-قزوین در استان زنجان در محدوده حوزه استان زنجان بازگشایی شد.

آخرین وضعیت ترافیکی محور های مواصلاتی کشور(11:17)

درحال حاضر بار ترافیکی در محور های مسدود ، نیمه سنگین و درحال تخلیه می باشد.

در برخی از محورهای استان های خراسان رضوی ، خراسان جنوبی ، خراسان شمالی ، گلستان ، كرمان و يزد بارش برف و در برخي از محورهای استان تهران مه گرفتگی را شاهد هستيم.

لازم به ذکر است جهت تردد در محورهای کوهستانی و برف گیر کشور به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

محورهای شریانی از جمله آزادراه زنجان-قزوین وبلعکس، محور قدیم زنجان-قزوین، آزادراه قزوین-رشت وبلعکس، محور قدیم قزوین-رشت، محور قدیم قم-تهران، آزادراه تهران -ساوه ( لاين غربی)، محور ساوه-بوئین زهرا، محور قزوین-همدان، محور چرمشهر محدوده حرم تا حرم، محور کیاسر-دامغان به دلیل برف و کولاک مسدود هستند.

 همچنین محورهای غیرشریانی شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود،گنجنامه-تویسرکان، سی سخت-سمیرم، پونل-خلخال،طارم-زنجان،تهم-چورزق-زنجان و دندی - تخت سليمان به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

ازسرگیری پروازها در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)(10:26)

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از دفتر ارتباطات، رسانه و امور بین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، در پی جلسه مسئولان عملیات برف روبی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ، زمان از سرگیری پروازها در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به ساعت ۱۱ صبح امروز( دوشنبه، نهم بهمن) موکول شد.

در اطلاعیه شماره هفت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آمده است که ­علت این تصمیم برودت شدید هوا در ساعات اولیه صبح ، ایمن سازی سطوح پروازی و آماده سازی رمپ فرودگاه برای پذیرش حداکثری هواپیماها است.

این اطلاعیه تاکید دارد : ­به علت تغییر زمان پروازها از مسافران محترم درخواست می شود برای اطلاع از زمان جدید پرواز خود با شرکت هواپیمایی که قرار است پرواز را انجام دهد، تماس بگیرند.

همچنین از مسافران درخواست شده است پیش از عزیمت به فرودگاه از آخرین وضعیت پرواز خود از طریق تماس با شماره تلفن های ۰۹۶۳۳۰ و ۵۱۰۰۱ اطلاع حاصل کنند.

بازگشایی آزاد راه تهران-قم 

به گزارش خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  آزادراه تهران ـ قم و جاده های کرج - چالوس و ماهدشت - اشتهارد و فیروزکوه بازگشایی شدند.

بازگشایی 4 محور مواصلاتی / استفاده از زنجیر چرخ در این محور ها الزامی است(ساعت 9:45)

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اعلام پلیس راه از صبح امروز محور های هراز، کندوان،آزاد راه تهران به قم و بلعکس و لاین شرقی آزاد راه تهران-ساوه که به علت برف و کولاک مسدود بودند،بازگشایی شدند.

انسداد 14 محور اصلی کشور به علت برف و کولاک

 سرهنگ رحمانی  سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در محور های نقده -مهاباد ,خوی -ماکو در استان آذربایجان غربی،گردنه های چری و شاه منصوری در استان چهار محال بختیاری،محدوده گردنه امین الله در استان خراسان شمالی، محور الموت در استان قزوین،محور های جنگل گلستان , خوش ییلاق و توسکستان در استان گلستان،محور های اسالم -خلخال و دیلمان در استان گیلان،محور های خلخال -اسالم و گردنه صایین در استان اردبیل،محور فولاد محله کیاسر در استان سمنان و محور زنجان به طارم در استان زنجان به علت کولاک و یخ زدگی، تردد فقط با زنجیر چرخ میسر است.

 سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت:آزادراه زنجان-قزوین،محور قدیم زنجان-قزوین،آزادراه قزوین-رشت،محور قدیم قزوین-رشت،آزادراه تهران-قم،محور قدیم قم-تهران،آزادراه تهران-ساوه،محور ساوه-بوئین زهرا،محور قزوین-همدان،کندوان،هراز،فیروزکوه،محور چرمشهر محدوده حرم تا حرم و محور کیاسر-دامغان به دلیل برف و کولاک مسدود هستند.

اسکان اضطراری بیش از 22 هزار نفر طی 4 روز گذشته /رها سازی 2 هزار و 469 خودروی گرفتار در برف(08:14)

سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمردر گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت:2 هزار و 902 امدادگر در قالب 705 تیم در 173 محور،شهر و روستا به 56 هزار و 200نفر امدادرسانی کردند و به 22هزار و 200نفر خدمات اسکان اضطراری دادند و 58نفر را هم به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران همچنین به 163 نفرخدمات سرپایی ارائه کردند، ادامه داد:امدادگران در این مدت موفق به رها سازی2 هزار و 469 خودروی گرفتار در برف شدند.

اختلال در سرویس دهی به مسافران خط 5 به علت قطعی برق/یخ زدگی کابل ها به علت سرمای شدید(08:06)

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن عذرخواهی از شهروندان محترم، به اطلاع می‌رساند که در خط ۵ متروی تهران و حومه به علت سرمای شدید و یخ زدگی کابل های بالاسری در این خط، از ساعت ۷:۲۰ صبح دوشنبه (9 بهمن 1396)، سرویس دهی به مسافران از محدوده ایستگاه تهران(صادقیه) به گلشهر و بالعکس با اختلال انجام می شود.

 در حال تکمیل...

 

 

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
ای کاش وزیر اموزش و پرورش یه سری به مدارس می زد می دید که آیا مدارس برای ورود بچه ها اماده هست یا خیر؟تمام محوطه حیاط مدرسه و بیرون یخ زده . به عینه دیدم که بچه لیز می خورند . چه کسی پاسخگو هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
در هر شهرو منطقه هم شرکتها وهم اشخاص امکانات برف روبی اعم از لودر وگریدر و... را دارند . فقط کافیست که مدیریت بحران هرمنطقه با انعقاد قرارداد وتعیین حوزه برای هروسیله واستقرار آن در فواصل مناسب ، در مواردی اینچنینی بهترین بهره وری از امکانات موجود را بدست آورده ودیگر نیازی به خرید تجهیزات وامکانات گران قیمت نیست.
Germany
ناشناس
۲۳:۳۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
‏با اینکه هواشناسی از قبل اعلام کرده بود چطور امادگی لازم رو نداشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
پس چرا خبرتون نصفس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
استانداری و شهرداری تهران و همچنین وزارت راه , واقعا ضعیف عمل کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
مدیریت ضعیف کاملا مشهود بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
جاده قزوین رشت الان باز شده؟
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۳:۵۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
تعطیل کنید الان من فردا از خیابان آزادی منطقه 10 چجوری برم منطقه 6 میرزای شیرازی تو -8 درجه و شلوغی مترو و.......؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
چه خوب بود تعطیلی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
مديريت بحران
Iran (Islamic Republic of)
سیب
۱۲:۴۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
نه بابا دیگه تعطیلی بسه چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
بنده 12 ساعت عوارضی قم تهران مونده بودم فقط نیروهای امداد اومدن ماشین اتوبوس ما رو جریمه کردن یک سروان که با ارعاب همه رو بر میگردوند اسکان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
لطفا مسؤلین حواسشون باشه که بارفع مشکل جاده هایی که بابرف بسته شده،،مشکلات محیطی راافزایش ندهند؟؟!!!!اپاشیدن نمک روی برف ها ،باعث شور شدن آب وخاک شده وآنها راغیرقابل استفاده می کند؟؟؟!!!!!!
لطفا مسؤلین ا زمواد جایگزین به جای نمک استفاده کنند؟؟؟
-
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
از اوضاع مردم زلزله زده هم بگید اونجا برف وسرما خیلی شدید بوده