استاندار اردبیل گفت: ما باید در همه کارها خود را پایبند به اصول قرآنی بدانیم و با عمل به منویات قرآن که چراغ راه آینده است انقلاب خود را بیمه کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در نشست صمیمی با جامعه قرآنی استان اظهار داشت:پایگاه های قرآنی باید با برنامه ریزی های لازم و استفاده از تمام ظرفیت ها در روستاها و شهرها فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه اهل قرآن اهل خداست افزود: کسانی که با قرآن انس گرفته اند در تحکیم بنیان خانواده ها نقش اساسی خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه ۴۵۰ موسسه و خانه قرآنی در استان اردبیل فعالیت دارد گفت:استعدادهایی که در این استان حسینی در زمینه های مختلف قرآنی وجود دارد می توان اردبیل را جز ۵ استان برتر قرآنی دانست.

استاندار اردبیل افزود: همه مسلمانان باید قرآن کریم را چراغ راه آینده خود تلقی کرده و کلیه مسولان وظیفه دارند از موسسات و خانه های قرآنی حمایت کنند.

وی افزود: برای پژوهش مفاهیم قرآنی اقدامات خوبی در کشور انجام شده و انتظار داریم در استان اردبیل نیز در زمینه تفسیر و پژوهش قرآنی خروجی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ح

استان اردبیل جز پتج استان برتر کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.