فرماندار اردبیل گفت: نقش رسانه ملی در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار اردبیل افزود: رسانه ملی رسالتی بسیار خطیر و حساس در رابطه با تبیین ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایران دارد که در این زمینه با تولید برنامه های ویژه می تواند اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان را از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران آگاه کند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی گفت: به برکت خون شهدای والامقام کشورمان به اقتدار همه جانبه دست یافت است و ما قدردان خون شهدای والامقام و خانواده هایشان هستیم.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: از صدا و سیمای مرکز اردبیل انتظار داریم در دهه فجر اقدامات انجام شده دولت را از رسانه ملی انعکاس دهد تا مردم از عملکرد دولت در اردبیل آگاه شوند و به نوعی شور و امید در بین مردم ایجاد شود که رسانه ملی نقش اساسی در این رابطه بر عهده دارد.

زنجانی افزود: صدا و سیمای اردبیل در پوشش برنامه های شهرهای استان اردبیل اقدامات بسیار خوبی انجام داده است که تلاش دست اندرکاران این مجموعه قابل تقدیر و قدردانی می باشد.

وی از تعامل همه جانبه مسئولان شهرستان اردبیل با صدا و سیمای استان خبر داد و اظهار کرد: مهمترین اولویت ما خدمت رسانی به مردم است که نیاز است اقداماتی که توسط دولت در اردبیل انجام شده به مردم از طریق رسانه ها به ویژه صدا و سیما انعکاس داده و اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/ح

پوشش برنامه های دهه فجر از صدا و سیمای اردبیل

برچسب ها: صدا و سیما ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.