رئیس پلیس ‌راه استان گفت: آزادراه زنجان به قزوین همچنان مسدود است.

سرهنگ شیرمحمدی رئیس پلیس‌راه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، با اشاره به این که در حال حاضر محور زنجان- طارم و زنجان-تهم -چورزق به دلیل وقوع کولاک شدید مسدود است گفت : در گردنه ها تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است .
وی با اشاره به این که همچنان آزاد راه زنجان به قزوین مسدود است ، از رانندگان خواست تا به هنگام مسافرت  از سالم بودن خودرو  خود اطمینان حاصل کنند و همچنین آذوقه به همراه داشته باشند.
رئیس پلیس ‌راه استان زنجان همچنین خاطر نشان کرد : رانندگان حتما برای تردد در گردنه‌های کوهستانی دقت کنند و تمهیدات گرمایشی را در دستور کار قرار دهند و رانندگانی که در فصل زمستان اقدام به مسافرت می‌کنند توصیه می‌شود خودروی خود را به سیستم گرمایشی و برف پاک کن مجهز کنند.
این مقام مسئول اظهار کرد : در حال حاضر بارش برف در گردنه‌ها باعث لغزندگی سطح جاده‌ها و کاهش دید رانندگان شده، بنابراین رانندگان برای تردد در گردنه‌ها و محورهای برف‌گیر استان حتما مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند .
به گفته سرهنگ شیر محمدی رانندگان می تواننداز طریق تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت جاده‌ها باخبر شوند , و همچنین مسیرهای مسدود شده تا فردا بازگشایی می شود.


انتهای پیام / ک


آزاد راه زنجان – قزوین امشب مسدود است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.